Fenomem rozwija kampanię wideo w SM dla GigaNagrywarki Netii

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Fenomem rozwija kampanię wideo w SM dla GigaNagrywarki Netii

22.04. ruszyła w social media kampania przygotowana przez agencję Fenomem dla najnowszego produktu Netii – GigaNagrywarki.

Od tygodnia możemy oglądać już spoty reklamowe emitowane w kilku stacjach telewizyjnych, zaś działania z wykorzystaniem filmów wideo w Internecie prowadzone na Facebooku, Youtube oraz www.netia.pl będą jej rozwinięciem.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Celem strategii opracowanej przez Fenomem jest edukacyjne wsparcie komunikacji ATL nowego produktu, trudnego do zaprezentowania dzięki wielu pozornie skomplikowanym funkcjom. W 30-sekundowych spotach telewizyjnych bohaterowie - starsi panowie - niejako jedynie zagajają nt. możliwości obejrzenia programu od początku w dowolnym momencie („spóźnienie to nie problem”) czy nagrywania na raz i przechowywania nieograniczonych ilości programów. Filmy zrealizowane przez Fenomem na potrzeby social media są kontynuacją i uzupełnieniem spotów tv - opowiadają i w dowcipny, przystępny sposób wyjaśniają poszczególne najważniejsze funkcje GigaNagrywarki. Np.:

Prowadzone działania wynikają ze zrozumienia najnowszych trendów rozwoju social media, jakim jest wykorzystanie kontentu video. Filmy uploadowane na FB osiągają najwyższe wyniki zasięgu organicznego w stosunku do innych formatów komunikacji, a nowe narzędzia optymalizacyjne pozwalają na efektywne generowanie szerokiego zasięgu komunikacji. – komentuje Agnieszka Stelmaszczyk, Dyrektor Zarządząjąca Fenomem.

Pięcioma filmami wideo, przygotowanymi przez agencję Fenomem na kolejne pięć tygodni kampanii w mediach społecznościowych, uzupełniamy komunikację prowadzoną w telewizji. Aktorzy znani już ze spotów emitowanych w blokach reklamowych przedstawiają i wyjaśniają kolejne najważniejsze możliwości GigaNagrywarki. Kampania rusza jako follow-up do kampanii tv, co ma służyć przede wszystkim zwiększeniu zasięgu oraz uzupełnieniu kampanii o aspekt edukacji produktowej. Komunikację na Facebooku dodatkowo uatrakcyjniamy postami z materiałami zdjęciowymi, grafikami i memami z udziałem bohaterów filmów. - dodaje Eliza Kwiatkowska, Specjalista ds. komunikacji online z Netii.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij