E-commerce od A do Z: złotewyprzedaże.pl

E-mail Marketing

partnerem merytorycznym działu jest GetResponse

E-commerce od A do Z: złotewyprzedaże.pl

W cyklu E-commerce od A do Z pokazujemy, jakie działania marketingowe stosowane są w polskim e-commerce i jaka jest ich efektywność. Staramy się przedstawiać przykłady najbardziej skutecznych akcji. O złotewyprzedaże.pl opowiada Dorota Szlendak.

złotewyprzedaże.pl należą do segmentu rynku e-commerce popularnie zwanego „flash sales”. Portal powstał w maju 2010 roku, już w pierwszym miesiącu działalności zarejestrowało się ponad 100 tys. użytkowników, dziś ich liczba wynosi już ok.1,5 mln osób i ponad 200 tys. fanów na Facebooku.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Na portalu organizowane są wyprzedaże znanych światowych marek, trwają one 5 - 7 dni, po czym towar nie jest już dostępny na portalu. Asortyment proponowany w sklepie to przede wszystkim odzież, obuwie, akcesoria, sprzęt RTV i AGD, a także luksusowa biżuteria. Ceny oferowanych produktów obniżone są nawet o 80% w porównaniu z regularnymi cenami w sklepach. Mimo tak wysokich obniżek cen, towar jest w pełni wartościowy, produkty są najwyższej jakości i nie ma mowy o uszkodzonych egzemplarzach. Produkty kupowane są bezpośrednio od producentów, przede wszystkim we Francji, Włoszech oraz Hiszpanii.

Allegro:

Nie wspieramy konkurencji ;)

Blogosfera:

Planujemy start własnego bloga na początku listopada tego roku, będzie on przedstawiał nowinki ze świata mody, a także wszelkie informacje na temat marek dostępnych na naszym portalu oraz naturalnie o organizowanych przez nas wyprzedażach.

Prowadzimy również stałą współpracę z najbardziej cenionymi w Polsce blogerkami takimi jak: Charlize-mystery, Jessica Mercedes, Maffashion itd. Niewątpliwie jest to bardzo ciekawa forma promocji, trafiająca do dużej rzeszy użytkowników zainteresowanych zakupami on-line. Działania tego typu przynoszą zadawalające efekty dlatego też nie zaprzestajemy tego typu współpracy.

Cross-marketing:

Organizowaliśmy kampanie crossowe między innymi ze sklepem internetowym ModernForm oraz serwisem Sprzedajemy.pl. Istnieją jednak efektywniejsze formy pozyskiwania użytkowników, ale darmowego ruchu nigdy nie za mało ;)

Darmowa dostawa:

Ze względu na „off-price-ową” specyfikę naszego sklepu, nie możemy sobie pozwolić na ukrywanie kosztów przesyłki w marży, dlatego rzadko stosujemy tego typu praktyki.

E-mail marketing:

Naszym głównym kanałem dotarcia do klientów jest newsletter z codzienną ofertą. Jest on przedstawiony w formie graficznej i prezentuje aktualną ofertę. Dociera do naszych użytkowników każdego dnia. Godziny wysyłki są różne. Ciągle to testujemy i optymalizujemy. Jak na razie nie wprowadziliśmy targetowania, ale pracujemy nad tym i od nowego roku newsletter przyjmie trochę inną formę. Co do personalizacji to nie wszyscy nasi Klienci podczas rejestracji wpisują imię i nazwisko ale Ci, którzy to zrobili otrzymują spersonalizowane wiadomości.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij