Polski chmiel, polska dusza

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Polski chmiel, polska dusza

Polski chmiel, polska dusza – to hasło znajdujące się na nowej etykiecie piwa i jednocześnie główne przesłanie rozpoczynającej się kampanii reklamowej Tyskiego. Premiera najnowszego spotu w TV odbyła się 1 maja, a jego komunikacja wspierana jest również w Internecie.

Kampania potrwa aż do października.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Do warzenia piwa wykorzystuje się kilka składników, jednak jeden z nich ma wyjątkowe znaczenie, gdyż nadaje mu charakterystyczny posmak i aromat. Tym składnikiem jest oczywiście chmiel i dlatego można nazwać go duszą piwa. Chmiel to jeden z niezbędnych składników do uwarzenia dobrego piwa. Można go porównać do przyprawy - jedna jego szyszka może zawierać aż 850 różnych aromatów dzięki którym piwo zyskuje charakterystyczną goryczkę i zapach. To właśnie chmiel stał się głównym bohaterem nowej kampanii Tyskiego - mówi Aleksandra Zarychta-Kuzalska, kierownik ds. PR marek.

Kampania rusza 1 maja, oprócz spotu TV oraz outdooru działania prowadzone będą również w Internecie. Tyskie z nową etykietą, wzbogaconą o szyszki chmielu i hasło Polski Chmiel Polska Dusza, jest już dostępne w sklepach w całej Polsce. 

Za kreację nowej kampanii oraz działania ATL odpowiada agencja Saatchi&Saatchi. Spot wyreżyserowali: Tomek Kapuściński i Karolina Lewicka z Konqubinat. Za produkcję odpowiada dom produkcyjny OTO Film, postprodukcję Platige Image, a udźwiękowienie Juice. Zakup mediów leży po stronie domu mediowego MEC, działania PR realizuje agencja Q&ACommunications. Zmiany etykiety przygotowała agencja Delikatessen.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij