Kampania dla rodziców „Mama i ja” i OX Media

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Kampania dla rodziców „Mama i ja” i OX Media

Facebook zdominowały profile skierowane do przyszłych lub obecnych mam – ”Mama i ja”, marka wody źródlanej produkowana przez firmę WOSANA, chce to zmienić, rozpoczynając kampanię skierowaną do obojga rodziców. Za przygotowanie oraz realizację strategii odpowiedzialna jest agencja kreatywna OX Media.

- Zdrowe żywienie dzieci najczęściej leży w rękach mam, nie oznacza to jednak, że ojcowie nie mają nic do powiedzenia w tej oraz innych kwestiach związanych z rozwojem dziecka – podkreśla Natasza Nikiel z Wosana S.A. – wykorzystując media społecznościowe chcemy dać szansę wypowiedzenia się wszystkim rodzicom, którzy będą chcieli podzielić się nie tylko swoją radością, ale także cennymi i sprawdzonymi radami.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Oprócz aktywnej realizacji założonego celu, agencja OX Media będzie odpowiadać za współtworzenie treści profilowych, tworzenie fan page’y wspomagających oraz przygotowanie aplikacji. Jedną z nich będzie niezwykłe Miasteczko, w którym w formie zabawy z nagrodami rodzice dowiedzą się więcej na temat ciąży, porodu, wychowania i diety małego dziecka. ”Mama i ja” nawiąże również mocniejsze relacje z ambasadorami marki, nagradzając najwierniejszych i najaktywniejszych fanów. Mają w tym pomóc połączone działania online i offline oraz dedykowane konkursy dla wszystkich rodziców.

Założenia kampanii wpisują się w ideę równouprawnienia rodziców w wychowaniu dzieci. Dodatkowo, mają zaowocować powstaniem miejsca w sieci dedykowanego mężczyznom, gdzie tatusiowie będą mogli otwarcie porozmawiać o ojcostwie.

Dotychczasowe działania marki angażowały głównie aktywne kobiety-ambasadorki

i obejmowały między innymi współpracę z mamami-blogerkami, czy wspieranie niestandardowych przedsięwzięć realizowanych przez aktywne mamy. Ostatnim z nich była samotna wyprawa rowerowa wzdłuż wybrzeża Bałtyku, w którą udała się mama wraz z trzyletnią córką.

Agencja OX Media rozpoczęła współpracę z marką ”Mama i ja” w lipcu, po wygraniu przetargu na działania interaktywne.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij