Czwórka i Digital Kingdom otwierają nowy rozdział marketingu muzycznego

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Czwórka i Digital Kingdom otwierają nowy rozdział marketingu muzycznego

Czwórka Polskie Radio we współpracy z agencją interaktywną Digital Kingdom rozpoczynają nowatorską kampanię wizerunkową radia.

Znana z promowania nowych brzmień oraz wykorzystywania nowoczesnych technologii stacja od kwietnia wystartowała z nowym cyklem content marketingowym pod nazwą Żywy Gig. Żywy Gig to muzyczne spotkania artystów reprezentujących zupełnie odmienne spojrzenia na muzykę. W pierwszej odsłonie wystąpili Dawid Podsiadło oraz duet producentów klubowych Flirtini, by zagrać napisany specjalnie dla Czwórki utwór.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Poprzez zderzenie mocnych muzycznych kontrastów stacja chce podkreślić swoje oryginalne podejście do kultury i i wpływ na kreowanie trendów w polskiej radiofonii i muzyce. "Zależało nam na tym, by promując nasze wartości i walory, dać jednocześnie odbiorcom nową treść wysokiej jakości, która jest esencją Czwórki" - powiedziała dyrektor stacji, Iwona Kostka.

Premiera cyklu Żywy Gig odbyła się 6 maja na antenie Czwórki. Występ był rejestrowany i transmitowany na żywo ze studia stacji, zapis video jest dostępny na portalu Youtube.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij