TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Czwórka i Digital Kingdom otwierają nowy rozdział marketingu muzycznego

Czwórka Polskie Radio we współpracy z agencją interaktywną Digital Kingdom rozpoczynają nowatorską kampanię wizerunkową radia.
O autorze
1 min czytania 2015-05-07

Znana z promowania nowych brzmień oraz wykorzystywania nowoczesnych technologii stacja od kwietnia wystartowała z nowym cyklem content marketingowym pod nazwą Żywy Gig. Żywy Gig to muzyczne spotkania artystów reprezentujących zupełnie odmienne spojrzenia na muzykę. W pierwszej odsłonie wystąpili Dawid Podsiadło oraz duet producentów klubowych Flirtini, by zagrać napisany specjalnie dla Czwórki utwór.

Poprzez zderzenie mocnych muzycznych kontrastów stacja chce podkreślić swoje oryginalne podejście do kultury i i wpływ na kreowanie trendów w polskiej radiofonii i muzyce. „Zależało nam na tym, by promując nasze wartości i walory, dać jednocześnie odbiorcom nową treść wysokiej jakości, która jest esencją Czwórki” – powiedziała dyrektor stacji, Iwona Kostka.

Premiera cyklu Żywy Gig odbyła się 6 maja na antenie Czwórki. Występ był rejestrowany i transmitowany na żywo ze studia stacji, zapis video jest dostępny na portalu Youtube.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj