iProspect wzmacnia zespół SEM

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
iProspect wzmacnia zespół SEM

Do działającej w ramach grupy Dentsu Aegis Network Polska agencji iProspect Polska dołączyła Małgorzata Szulc. Jako senior SEM specialist będzie wspierała klientów agencji w zakresie kampanii AdWords.

Gosia poprzednio pracowała w agencji Outrider, a następnie Quisma obsługując klientów takich jak Orange, nju mobile, Johnson&Johnson, Animex, Wyższe Szkoły Bankowe czy Kompania Piwowarska. Pracowała również jako webdeveloper oraz asystent ds. e-marketingu i PR., a także odpowiadała za redakcję serwisów internetowych dla klientów ARBO Interactive.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kilkunastoosobowy zespół specjalistów z iProspect Polska realizuje projekty z zakresu search marketingu, performance display, performansowych działań w social media, SEO oraz content marketingu. Do grona klientów iProspect należą min.: Microsoft, adidas, Mattel oraz Philips.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij