Starcom MediaVest Group (SMG) wygrywa przetarg BZ WBK

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Starcom MediaVest Group (SMG) wygrywa przetarg BZ WBK

Bank Zachodni WBK rozstrzygnął przetarg na wybór domu mediowego i obsługę budżetu komunikacyjnego. Partnerem biznesowym BZ WBK pozostanie Starcom MediaVest Group (SMG), a strategią komunikacji, oraz planowaniem i zakupem mediów w ramach SMG zajmie się Starcom.

Do przetargu, oprócz agencji obsługującej bank, zostały zaproszone domy mediowe reprezentujące największe grupy negocjacyjne. O wyborze SMG zadecydował przede wszystkim duży poziom zrozumienia biznesu oraz konkurencyjne koszty zakupu mediów. SMG pracuje dla Banku Zachodniego WBK od 2011 r. oprócz planowania i zakupu mediów, agencja zajmuje się między innymi reklamą display, VOD, Performance Marketingiem, działaniami Branded Content oraz Paid Social. Wartość budżetu, którego dotyczył przetarg, nie została ujawniona.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij