Starcom MediaVest Group (SMG) wygrywa przetarg BZ WBK

Bank Zachodni WBK rozstrzygnął przetarg na wybór domu mediowego i obsługę budżetu komunikacyjnego. Partnerem biznesowym BZ WBK pozostanie Starcom MediaVest Group (SMG), a strategią komunikacji, oraz planowaniem i zakupem mediów w ramach SMG zajmie się Starcom.
O autorze
0 min czytania 2015-05-08

Do przetargu, oprócz agencji obsługującej bank, zostały zaproszone domy mediowe reprezentujące największe grupy negocjacyjne. O wyborze SMG zadecydował przede wszystkim duży poziom zrozumienia biznesu oraz konkurencyjne koszty zakupu mediów. SMG pracuje dla Banku Zachodniego WBK od 2011 r. oprócz planowania i zakupu mediów, agencja zajmuje się między innymi reklamą display, VOD, Performance Marketingiem, działaniami Branded Content oraz Paid Social. Wartość budżetu, którego dotyczył przetarg, nie została ujawniona.