Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Publicis Poland powiększa zespół dla Banku BGŻ BNP Paribas

Katarzyna Kondej, wieloletni pracownik grupy DDB, przeszła do Publicis Poland, gdzie na stanowisku Account Managera będzie zajmować się obsługą Banku BGŻ BNP Paribas. Agencja pod koniec lutego wygrała przetarg na obsługę łączących się banków BGŻ i BNP Paribas.
O autorze
1 min czytania 2015-05-12

To już 8. osoba, która zasiliła zespół agencji od początku tego roku.

„Katarzyna dotychczas była odpowiedzialna za prowadzenie z sukcesem ogólnopolskich i lokalnych kampanii. Serdecznie witamy i cieszymy się, że zyskaliśmy kolejnego cenionego w branży specjalistę” – powiedział Marek Gargała, CEO Publicis Poland, i dodał: „W ciągu ostatnich 12 miesięcy powiększyliśmy zespół ze 105 do 129 osób. To efekt rozwoju biznesu, wynikający ze skuteczności prowadzonych kampanii. Cały czas prowadzimy rekrutację do Działu Account oraz Kreacji. Szukamy specjalistów, którzy zajmą się m.in. obsługą regionalną naszych klientów”.

W minionym roku Publicis Poland pozyskał 6 budżetów reklamowych. Agencja Publicis rozpoczęła obsługę marek Nestlé Waters oraz nowych projektów dla marek Krakus i Morliny, należących do firmy Animex. Rozszerzyła także współpracę z Orange o usługi Personal i z Renault, zostając HUB-em CEE. W 2014 r. Publicis Healthcare zajął się współpracą z Mylan.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj