Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

KUJAWSCY ZAPYLACZE w nietypowy sposób zwrócą uwagę na potrzebę ochrony pszczół

Firma ZT „Kruszwica” S.A. rozpoczyna kolejny etap V edycji kampanii społecznej „Z Kujawskim Pomagamy Pszczołom”, która w tym roku przebiega pod hasłem „Bądź przyjacielem pszczół na 5!”. Na potrzebę ochrony zagrożonych wyginięciem pszczół zwrócą uwagę „Kujawscy Zapylacze”.
O autorze
1 min czytania 2015-05-12

Za stworzenie idei kreatywnej, strategię komunikacji związaną z nową częścią kampanii, planowanie i zakup mediów oraz realizację działań odpowiada Starcom MediaVest Group we współpracy z ZT „Kruszwica” S.A. i agencją PR Garden of Words.

ZT Kruszwica, właściciel marki Kujawski, od pięciu lat w ramach programu „Z Kujawskim pomagamy pszczołom” prowadzi działania edukacyjne, których celem jest zmiana postaw społeczeństwa i promocja pozytywnych działań związanych z ochroną pszczołowatych, których znaczenie dla człowieka i środowiska naturalnego jest kluczowe. Najnowsza odsłona akcji będzie miała niestandardowy charakter.

– Praca wykonywana przez pszczoły jest niezwykle ważna dla środowiska naturalnego i ludzi, ale jest też wyjątkowo trudna i niewdzięczna, a my nie do końca zdajemy sobie z tego sprawę. Właśnie na tym aspekcie skupiliśmy się, powołując do życia nowych bohaterów naszej kampanii, reprezentujących nieznaną dotąd profesję – Zapylaczy – mówi Małgorzata Strzelec, Junior Brand Manager w ZT „Kruszwica” S.A..

Koncepcja „Kujawskich Zapylaczy” na etapie teaserowym opiera się na mechanizmie procesu rekrutacyjnego. W internetowych serwisach z ogłoszeniami o pracę, pojawiły się reklamy zachęcające do aplikowania na stanowisko Zapylacza. Ogłoszenia rekrutacyjne można znaleźć między innymi w serwisie społecznościowym, za którego pośrednictwem użytkownicy mogą zlecać wykonanie drobnych zadań, na które nie mają czasu, np.: sprzątanie, zakupy czy drobne naprawy. Komunikacja prowadzona jest również na portalu Goldenline.pl, pracuj.pl, a dodatkowo wykorzystywane są reklamy displayowe w internecie.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Odbiorcy ogłoszeń zainteresowani pracą Zapylacza trafiają na specjalnie przygotowaną aplikację na facebookowym profilu „Z Kujawskim Pomagamy Pszczołom”. W czerwcu, po etapie teaserowym, znajdą się tam angażujące treści video, w których trójka Kujawskich Zapylaczy będzie przybliżać znaczenie pszczołowatych dla środowiska i uświadamiać jak ważna, a przy tym mozolna i niewdzięczna z ludzkiego punktu widzenia, jest praca tych pożytecznych owadów, w której de facto nikt nie jest w stanie efektywnie zastąpić pszczół W lipcu i sierpniu br. Kujawscy Zapylacze będą również zachęcać do udziału w 3. edycji obchodów Wielkiego Dnia Pszczół. 8 sierpnia br., w ogrodach botanicznych, parkach narodowych i krajobrazowych oraz innych placówkach przyrodniczych w całej Polsce, każdy będzie mógł dowiedzieć się o tym, jak ważną i pożyteczną rolę w całym ekosystemie pełnią owady pszczołowate, jak wygląda świat pszczół oraz jak samodzielnie możemy im pomagać.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się