TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

KUJAWSCY ZAPYLACZE w nietypowy sposób zwrócą uwagę na potrzebę ochrony pszczół

Firma ZT „Kruszwica” S.A. rozpoczyna kolejny etap V edycji kampanii społecznej „Z Kujawskim Pomagamy Pszczołom”, która w tym roku przebiega pod hasłem „Bądź przyjacielem pszczół na 5!”. Na potrzebę ochrony zagrożonych wyginięciem pszczół zwrócą uwagę „Kujawscy Zapylacze”.
O autorze
1 min czytania 2015-05-12

Za stworzenie idei kreatywnej, strategię komunikacji związaną z nową częścią kampanii, planowanie i zakup mediów oraz realizację działań odpowiada Starcom MediaVest Group we współpracy z ZT „Kruszwica” S.A. i agencją PR Garden of Words.

ZT Kruszwica, właściciel marki Kujawski, od pięciu lat w ramach programu „Z Kujawskim pomagamy pszczołom” prowadzi działania edukacyjne, których celem jest zmiana postaw społeczeństwa i promocja pozytywnych działań związanych z ochroną pszczołowatych, których znaczenie dla człowieka i środowiska naturalnego jest kluczowe. Najnowsza odsłona akcji będzie miała niestandardowy charakter.

– Praca wykonywana przez pszczoły jest niezwykle ważna dla środowiska naturalnego i ludzi, ale jest też wyjątkowo trudna i niewdzięczna, a my nie do końca zdajemy sobie z tego sprawę. Właśnie na tym aspekcie skupiliśmy się, powołując do życia nowych bohaterów naszej kampanii, reprezentujących nieznaną dotąd profesję – Zapylaczy – mówi Małgorzata Strzelec, Junior Brand Manager w ZT „Kruszwica” S.A..

Koncepcja „Kujawskich Zapylaczy” na etapie teaserowym opiera się na mechanizmie procesu rekrutacyjnego. W internetowych serwisach z ogłoszeniami o pracę, pojawiły się reklamy zachęcające do aplikowania na stanowisko Zapylacza. Ogłoszenia rekrutacyjne można znaleźć między innymi w serwisie społecznościowym, za którego pośrednictwem użytkownicy mogą zlecać wykonanie drobnych zadań, na które nie mają czasu, np.: sprzątanie, zakupy czy drobne naprawy. Komunikacja prowadzona jest również na portalu Goldenline.pl, pracuj.pl, a dodatkowo wykorzystywane są reklamy displayowe w internecie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Odbiorcy ogłoszeń zainteresowani pracą Zapylacza trafiają na specjalnie przygotowaną aplikację na facebookowym profilu „Z Kujawskim Pomagamy Pszczołom”. W czerwcu, po etapie teaserowym, znajdą się tam angażujące treści video, w których trójka Kujawskich Zapylaczy będzie przybliżać znaczenie pszczołowatych dla środowiska i uświadamiać jak ważna, a przy tym mozolna i niewdzięczna z ludzkiego punktu widzenia, jest praca tych pożytecznych owadów, w której de facto nikt nie jest w stanie efektywnie zastąpić pszczół W lipcu i sierpniu br. Kujawscy Zapylacze będą również zachęcać do udziału w 3. edycji obchodów Wielkiego Dnia Pszczół. 8 sierpnia br., w ogrodach botanicznych, parkach narodowych i krajobrazowych oraz innych placówkach przyrodniczych w całej Polsce, każdy będzie mógł dowiedzieć się o tym, jak ważną i pożyteczną rolę w całym ekosystemie pełnią owady pszczołowate, jak wygląda świat pszczół oraz jak samodzielnie możemy im pomagać.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się