Email marketing w branży kosmetycznej wciąż niedoceniany - raport i poradnik

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
E-mail Marketing

partnerem merytorycznym działu jest GetResponse

Email marketing w branży kosmetycznej wciąż niedoceniany - raport i poradnik

Jak osiągnąć wysoką konwersję i zaciekawić klienta drogerii? Dlaczego warto wysyłać podziękowania za zakupy? W jaki sposób poprosić klienta o opinię na temat zakupionych produktów oraz dlaczego i jak tworzyć komunikaty budujące zaangażowanie.

Odpowiedzi znajdziecie w poradniku „Email marketing w branży kosmetycznej”.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Tylko 45 proc. firm posiadających na swojej stronie formularz zapisu dokonuje regularnych wysyłek, zaledwie 4 proc. stosuje zachętę do subskrypcji w postaci rabatu, upominku lub kwoty do wykorzystania przy pierwszym zamówieniu. Jedynie 40 proc. producentów wysyłających newslettery umieszcza w nich przyciski social media. Takie wyniki uzyskała firma GetResponse, która zbadała działania email marketingowe 110 firm z branży kosmetycznej. Na ich podstawie eksperci GetResponse opracowali darmowy poradnik odpowiadający na potrzeby branży.

Celem poradnika jest pomoc marketerom z branży kosmetycznej w skutecznym wykorzystaniu kanału email marketingowego. Dzięki praktycznym wskazówkom, będą mogli samodzielnie zweryfikować swoje dotychczasowe działania, następnie wdrożyć rozwiązania, które przyniosą wysoki zwrot z inwestycji oraz podniosą jakość komunikacji email marketingowej z subskrybentami.

Poradnik rozwieje również wątpliwości dotyczące prawnych aspektów email marketingu: zgody na prowadzenie komunikacji handlowej, zgody na przetwarzanie danych osobowych, zapytań ofertowych, rejestracji bazy adresów w GIODO, wysyłki wiadomości od partnerów.

Jest także źródłem wiedzy na temat tworzenia kampanii email marketingowych. Zawiera wskazówki dotyczące skutecznej wysyłki newslettera oraz dobrych praktyk związanych z contentem i designem szablonu maila.

Poradnik można pobrać bezpłatnie pod adresem.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij