TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Engine zostaje wiodącą agencją MINI Polska

MINI Polska rozszerza zakres współpracy z agencją Engine i powierza jej status wiodącej agencji wspierającej działania komunikacyjne marki MINI na rynku polskim.
O autorze
1 min czytania 2015-05-14

Do tej pory wieloletnia, trwająca od 2003 roku współpraca skupiała się głównie na obszarze digital – Agencja realizowała między innymi serwisy internetowe oraz kampanie online. Obecnie został jej powierzony pełen zakres działań marketingowych, obejmujący komunikację  ATL, BTL, online oraz działania w salonach dealerskich.

– Zdecydowaliśmy się powierzyć kompleksowe działania agencji, która świetnie zna naszą markę i rozumie jej wyjątkowy styl oraz język komunikacji. Pierwsze wspólne doświadczenia w ramach rozszerzonej współpracy potwierdzają, że był to właściwy wybór – mówi Paweł Koziński Marketing & Communication Manager MINI Polska.

– Niezmiernie cieszy nas, iż MINI darzy Engine zaufaniem, które nie dość że przekłada się na współpracę z marką od początku jej obecności w Polsce, to obecnie znacząco została ona rozszerzona. Konsekwentnie realizujemy strategię rozwoju naszych kompetencji również i poza digitalem, MINI to kolejny z naszych Klientów dla którego świadczymy usługi w obszarze marketingu zintegrowanego – mówi Jacek Ojak, Prezes Zarządu Engine.

Na przełomie lutego i marca agencja Engine opracowała pierwszą kampanię promującą nowe 5-drzwiowe wydanie MINI Hatch. Kontekstowo dopasowywane komunikaty pojawiły się na między innymi na billboardach, w prasie, internecie oraz w kinach. Obecnie w podobnych kanałach prowadzona jest kolejna kampania, tym razem promująca ofertę leasingu 101% dla modelu MINI Countryman.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za planowanie i zakup mediów dla MINI Polska odpowiada dom mediowy Initiative, a działania w mediach społecznościowych realizuje agencja Get More Social.

Słuchaj podcastu NowyMarketing