TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Łódź Pozdrawia zwycięża w konkursie Kampanie Społeczne

Największa z dotychczasowych łódzkich kampanii została po raz kolejny doceniona i otrzymała nagrodę w kategorii „Kampanie dla rozwoju”. 19 maja w Teatrze Kamienica nagrodę odebrały przedatawicielki Biura Promocji UMŁ oraz Magdalena Szmidt i Maciej Wiśniewski z MOSQI.TO.
O autorze
1 min czytania 2015-05-20

W uzasadnieniu Jury konkursu podkreśliło przede wszystkim wyjątkowość kampanii Łódź Pozdrawia na tle innych akcji promujących miejsca. Sposób, w jaki akcja zaangażowała mieszkańców Łodzi oraz innych miast w pozdrawianie, nie zdarzyło się dotąd żadnej kampanii terytorialnej. Autentyczny przekaz i entuzjazm mieszkańców oraz inteligentna opowieść o mieście i mrugnięcie okiem do odbiorcy stało się konsekwentnym wyróżnikiem w przekazie komunikacyjnym Łodzi. Jury podkreśliło też estetykę oraz wysoka kulturę przekazu.

W konkursie Fundacji Komunikacji Społecznej MOSQI.TO stanęło w szranki z VML Polska, BBDO Warszawa, ISOBAR Poland, Ogilvy Beijng i innymi wiodącymi agencjami w Polsce.

Łódź Pozdrawia trwała od maja do listopada 2014. W tym czasie pojawiła się niemal we wszystkich miastach w Polsce z charakterystycznym kontekstowym outdoorem, spotami TV i radiowymi, aplikacją na Facebooku, kreatywnym BTLem, kampanią displayową oraz reklamami prasowymi w czołowych czasopismach. Pozdrawianie okazało się strzałem w dziesiątkę – hasła pozdrawiające zaczęły niezależnie funkcjonować w internecie jako memy, użytkownicy aplikacji do generowania haseł rozprzestrzeniali pozdrawiające billboardy na Facebooku oraz w social mediach, o kampanii pisała łódzka prasa, ale i największe lokalne dzienniki oraz czasopisma branżowe.

O Łódź Pozdrawia ostatnio można było usłyszeć dzień po gali rozdania Oskarów. Reklama prasowa „Ida z Łodzi Pozdrawia Oskara z Los Angeles” okazała się najchętniej opisywaną ostatnio akcją RTM, wylądowała nawet na stole podczas przeglądu prasy w TVN24.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

To kolejna nagroda dla Łódź Pozdrawia – do tej pory zwyciężyła między innymi w prestiżowym konkursie Kreatura 2014.

Słuchaj podcastu NowyMarketing