Adam Kaczmarek wzmacnia dział strategii WebTalk

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Adam Kaczmarek wzmacnia dział strategii WebTalk

Do zespołu agencji interaktywnej WebTalk dołączył Adam Kaczmarek obejmując stanowisko Stratega. Będzie odpowiedzialny za opracowywanie strategii digital dla obecnych i przyszłych klientów WebTalk.

Adam Kaczmarek swoją karierę rozpoczął w agencji Harder & Harder. Następnie przez cztery lata pracował w agencji BrainJuice Group, gdzie na stanowisku Strategy Plannera zajmował się opracowywaniem strategii digital między innymi dla takich marek jak: Johnnie Walker, Bushmills, Telepizza, Chicco Polska, Medicover, Generali oraz Ronson. W WebTalk Adam Kaczmarek będzie odpowiedzialny za opracowywanie kampanii digitalowych i kampanii w social media dla aktualnych i przyszłych klientów agencji.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Prywatnie Adam Kaczmarek jest aktywnie koncertującym, zarówno w Polsce, jak i za granicą,  muzykiem zespołu Votum.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij