Adam Kaczmarek wzmacnia dział strategii WebTalk

Do zespołu agencji interaktywnej WebTalk dołączył Adam Kaczmarek obejmując stanowisko Stratega. Będzie odpowiedzialny za opracowywanie strategii digital dla obecnych i przyszłych klientów WebTalk.
O autorze
0 min czytania 2015-05-22

Adam Kaczmarek swoją karierę rozpoczął w agencji Harder & Harder. Następnie przez cztery lata pracował w agencji BrainJuice Group, gdzie na stanowisku Strategy Plannera zajmował się opracowywaniem strategii digital między innymi dla takich marek jak: Johnnie Walker, Bushmills, Telepizza, Chicco Polska, Medicover, Generali oraz Ronson. W WebTalk Adam Kaczmarek będzie odpowiedzialny za opracowywanie kampanii digitalowych i kampanii w social media dla aktualnych i przyszłych klientów agencji.

Prywatnie Adam Kaczmarek jest aktywnie koncertującym, zarówno w Polsce, jak i za granicą,  muzykiem zespołu Votum.