Dzięki Perwoll z formułą ReNew+ konsumenci mogą nie tylko przez długi czas cieszyć się intensywnymi kolorami ubrań, ale też przywrócić im utracony blask. Teraz, dla wszystkich lubiących zabawy modą, marka przygotowała wyjątkową loterię, w której główną nagrodą są zakupy w stolicy mody – Mediolanie z ambasadorką marki i cenionym doradcą wizerunkowym – Mają Sablewską.
To niezwykłe wyróżnienie oraz pokaźną kwotę 10 000 zł otrzymają 3 osoby. Dodatkowo, 60 uczestników zostanie wyróżnionych voucherami na zakupy w sklepie internetowym answear.com i 120 – kosmetykami firmy Schwarzkopf. Loteria audioteksowa potrwa do 9 sierpnia br.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
TBWA odpowiada za realizację spotu telewizyjnego, przygotowanie materiałów POS oraz kreacje internetowe promujące projekt. Reklama w wersji 30’’ będzie emitowana w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Działania on-line objęły przygotowanie kampanii displayowej oraz layoutu strony internetowej, poświęconej projektowi, z wykorzystaniem zdjęć autorstwa cenionego fotografa – Jacka Poręby. Kampanię reklamową w mediach uzupełnią materiały POS, dystrybuowane m.in. w ogólnopolskich sieciach sklepów detalicznych.
Organizatorem loterii audioteksowej jest Smolar Agencja Promocyjno-Reklamowa Sp. z o.o. Więcej szczegółów oraz regulamin są dostępne pod adresem oraz na stronie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing