NuOrder wygrywa przetarg dla Gaspolu

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
NuOrder wygrywa przetarg dla Gaspolu

NuOrder wygrał przetarg zorganizowany przez GASPOL SA - firmy specjalizującej się w dostarczaniu rozwiązań energetycznych. Zakres działań obejmie kompleksową obsługę ośmiu linii produktowych, a także promocję sklepów stacjonarnych i sklepu internetowego.

Wieloetapowa kampania wystartuje 2 czerwca i potrwa do końca roku.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Firma GASPOL SA powierzyła NuOrder budżet reklamowy na działania związane łącznie z ośmioma produktami. Będą to produkty typu B2C: gaz płynny dla klientów indywidualnych (instalacje przydomowe), gruntowe pompy ciepła oraz produkty B2B: gaz płynny dla klientów komercyjnych (instalacje zbiornikowe w firmach), gaz płynny dla instalacji sieciowych, mikrokogeneracja, LNG dla klientów komercyjnych lub osiedli, energia elektryczna, gaz ziemny.

Agencja jest odpowiedzialna za opracowanie kompleksowej strategii kampanii marketingowej, mającej na celu pozyskiwanie leadów sprzedażowych. W kampanii zostaną wykorzystane między innymi Google Display Network, Real Time Bidding z wykorzystaniem nośników richmediowych, danych behawioralnych, oraz m.in. mechanizmu similar audience, remarketing, inserty prasowe, oficjalnej komunikacji Online Eksperta na forach internetowych, a także kanał Social Media (w tym kampania Multi Product Ads).

NuOrder zajmie się również produkcją 10 lading page’y, 8 Key Visuali dla poszczególnych produktów, kreacją i produkcją insertów prasowych, direct marketingiem, kampanią dla sklepów stacjonarnych i sklepu internetowego oraz produkcją wideo. 

GASPOL S.A. to pierwszy Klient agencji z branży energetycznej.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij