Battlefield Hardline wchodzi na polski rynek z mocną kampanią online

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Battlefield Hardline wchodzi na polski rynek z mocną kampanią online

Sataku podsumowuje rich mediową produkcję, zrealizowaną dla Electronic Arts we współpracy z MediaCom. Głównym celem projektu było promowanie gry Battlefield Hardline. Kampania osiągnęła CTR na poziomie 1,41 proc.

Za sprawą angażującego formatu reklamowego użytkownik miał możliwość przenieść się w realia interaktywnego serialu kryminalnego ze sobą w roli głównej. Przygotowana komunikacja zawierała udostępniony przez EA materiał filmowy, który dodatkowo został wzmocniony angażującą kreacją.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W zaproponowanym panelu bocznym znalazły się warstwy z informacjami, po których można było się swobodnie poruszać, klikając w przyciski: tryby, mechanika, mapy oraz galeria. Dzięki migracji między odsłonami wewnątrz expanda, użytkownik poznał nie tylko zasady gry, ale również sprawdził miejsce akcji czy przejrzał galerię zdjęć.

- Muszę przyznać, że kreacja z nawiązką spełniła nasze oczekiwania, ciekawie odzwierciedlając klimat gry – mówi Damian Popkowski, Interaction Executive z MediaCom. Wart pochwały jest również poziom współpracy z Sataku – ani przez moment nie musieliśmy martwić się o żaden aspekt kampanii - dodaje.

Kreację można zobaczyć na stronie.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij