TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Battlefield Hardline wchodzi na polski rynek z mocną kampanią online

Sataku podsumowuje rich mediową produkcję, zrealizowaną dla Electronic Arts we współpracy z MediaCom. Głównym celem projektu było promowanie gry Battlefield Hardline. Kampania osiągnęła CTR na poziomie 1,41 proc.
O autorze
1 min czytania 2015-06-08

Za sprawą angażującego formatu reklamowego użytkownik miał możliwość przenieść się w realia interaktywnego serialu kryminalnego ze sobą w roli głównej. Przygotowana komunikacja zawierała udostępniony przez EA materiał filmowy, który dodatkowo został wzmocniony angażującą kreacją.

W zaproponowanym panelu bocznym znalazły się warstwy z informacjami, po których można było się swobodnie poruszać, klikając w przyciski: tryby, mechanika, mapy oraz galeria. Dzięki migracji między odsłonami wewnątrz expanda, użytkownik poznał nie tylko zasady gry, ale również sprawdził miejsce akcji czy przejrzał galerię zdjęć.

– Muszę przyznać, że kreacja z nawiązką spełniła nasze oczekiwania, ciekawie odzwierciedlając klimat gry – mówi Damian Popkowski, Interaction Executive z MediaCom. Wart pochwały jest również poziom współpracy z Sataku – ani przez moment nie musieliśmy martwić się o żaden aspekt kampanii – dodaje.

Kreację można zobaczyć na stronie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing