Agencja będzie odpowiedzialna za realizacje komunikacji strategicznej, prowadzenie biura prasowego, bieżące relacje z mediami oraz inne działania komunikacyjne.
Jako firmie, zależy nam na pobudzaniu polskiego rynku nie tylko naszą ofertą, ale również naszą otwartą komunikacją. Dzięki swojej ekspertyzie w dziedzinie technologii, Clue PR jest doskonałym partnerem dla osiągnięcia tego celu – komentuje Katarzyna Heller, rzecznik prasowy Zalando na Polskę i UK.
Zobacz również
Ze strony agencji, za obsługę będą odpowiadali PR konsultant Piotr Oleksy i junior PR konsultant Elżbieta Kutzner pod kierownictwem Alicji Wysockiej-Świtały.
Za Fashion PR dla Zalando nadal będzie odpowiedzialna agencja Pomada.
![Trudny temat, łatwy ban. Jak w sieci pisać i mówić o wrażliwych treściach cz. 1 [PORADNIK]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/09/Trudny-temat-latwy-ban_social-media-142x0-c-default.jpg)
Trudny temat, łatwy ban. Jak w sieci pisać i mówić o wrażliwych treściach cz. 1 [PORADNIK]