Agencja będzie odpowiedzialna za realizacje komunikacji strategicznej, prowadzenie biura prasowego, bieżące relacje z mediami oraz inne działania komunikacyjne.
Jako firmie, zależy nam na pobudzaniu polskiego rynku nie tylko naszą ofertą, ale również naszą otwartą komunikacją. Dzięki swojej ekspertyzie w dziedzinie technologii, Clue PR jest doskonałym partnerem dla osiągnięcia tego celu – komentuje Katarzyna Heller, rzecznik prasowy Zalando na Polskę i UK.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Ze strony agencji, za obsługę będą odpowiadali PR konsultant Piotr Oleksy i junior PR konsultant Elżbieta Kutzner pod kierownictwem Alicji Wysockiej-Świtały.
Za Fashion PR dla Zalando nadal będzie odpowiedzialna agencja Pomada.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024