Działania reklamowe dotyczące tabletów Lenovo z serii S8 realizowane są na portalach rozrywkowych, lifestylowych oraz technologicznych. Reklamy znajdują się na stronach głównych oraz w sieciach reklamowych, także w wersji mobilnej. W kampanii wykorzystywane są formaty przedstawiające trzy opcje kolorystyczne tabletów Lenovo S8: czarną, białą oraz żółtą. Działania reklamowe podkreślają także lekkość i smukłość urządzeń, szybkość Internetu LTE oraz wyjątkową głębię obrazu na ekranie Full HD Infinity. Powyższe atuty podkreślane są również w kinie, w serii 5-sekundowych bumperów, zrealizowanych przez UM. Kampania potrwa do połowy czerwca.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024