TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Lenovo S8 – nowy wymiar multimedialnej rozrywki

W kinie i w Internecie trwa kampania reklamowa promująca nowoczesne tablety Lenovo z serii S8. Za zakup mediów oraz przebieg kampanii odpowiada dom mediowy UM (Universal McCann).
O autorze
0 min czytania 2015-06-10

Działania reklamowe dotyczące tabletów Lenovo z serii S8 realizowane są na portalach rozrywkowych, lifestylowych oraz technologicznych. Reklamy znajdują się na stronach głównych oraz w sieciach reklamowych, także w wersji mobilnej. W kampanii wykorzystywane są formaty przedstawiające trzy opcje kolorystyczne tabletów Lenovo S8: czarną, białą oraz żółtą. Działania reklamowe podkreślają także lekkość i smukłość urządzeń, szybkość Internetu LTE oraz wyjątkową głębię obrazu na ekranie Full HD Infinity. Powyższe atuty podkreślane są również w kinie, w serii 5-sekundowych bumperów, zrealizowanych przez UM.  Kampania potrwa do połowy czerwca.