Lenovo S8 - nowy wymiar multimedialnej rozrywki

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Lenovo S8 - nowy wymiar multimedialnej rozrywki

W kinie i w Internecie trwa kampania reklamowa promująca nowoczesne tablety Lenovo z serii S8. Za zakup mediów oraz przebieg kampanii odpowiada dom mediowy UM (Universal McCann).

Działania reklamowe dotyczące tabletów Lenovo z serii S8 realizowane są na portalach rozrywkowych, lifestylowych oraz technologicznych. Reklamy znajdują się na stronach głównych oraz w sieciach reklamowych, także w wersji mobilnej. W kampanii wykorzystywane są formaty przedstawiające trzy opcje kolorystyczne tabletów Lenovo S8: czarną, białą oraz żółtą. Działania reklamowe podkreślają także lekkość i smukłość urządzeń, szybkość Internetu LTE oraz wyjątkową głębię obrazu na ekranie Full HD Infinity. Powyższe atuty podkreślane są również w kinie, w serii 5-sekundowych bumperów, zrealizowanych przez UM.  Kampania potrwa do połowy czerwca.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij