TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Sarenza wystartowała z kampanią reklamową w Polsce

Inauguracja kampanii telewizyjnej odbyła się pod koniec 2014 roku w 6 krajach: Niemczech, Belgii, Hiszpanii, Francji, Holandii i we Włoszech.
O autorze
1 min czytania 2015-06-12

Ubiegłoroczne dofinansowanie w wysokości 74 milionów euro oraz wprowadzenie autorskiej kolekcji butów Sarenza przyczyniło się do znacznego rozwoju marki i rozpoczęcia kampanii telewizyjnej w Polsce w czerwcu 2015 roku.

We feel shoes – we love shoes – we are shoes

Za kreację reklamy odpowiedzialna jest agencja M & C Saatchi.GAD. Wyprodukowana została ona w Kanadzie przez firmę Iconoclast. Jest to współczesna historia, która łączy w sobie elementy filmu „Diabeł ubiera się u Prady” i bajki „Alicja w krainie czarów”.

“Sarenza rośnie w siłę poza granicami Francji. Jest to powód, dla którego postanowiliśmy od listopada wspierać pozostałe kraje europejskie i rozpocząć kampanię telewizyjną. Teraz, w czerwcu, przyszedł czas na Polskę”- mówi Katarzyna Dąbrowska, Country Manager na Polskę i kraje skandynawskie.

Sarenza w liczbach: 270 pracowników 12 różnych narodowości, zafascynowanych butami, pracujących w Paryżu. 650 marek, łącznie z autorską marką Sarenza. 5 milionów klientów, a wśród nich 98,4% deklarujących kolejne zakupy w Sarenzie – firmie, która eksportuje najmodniejsze modele butów i torebek do 26 krajów, a od momentu założenia firmy sprzedała już 12 milionów produktów.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

„Rok 2014 był kluczowy dla Sarenzy jako, że obecnie 2/3 jej przychodów pochodzi z Francji, a jedna trzecia pochodzi z pozostałych krajów europejskich. Dochód z inwestycji zostanie przeznaczony na podbój rynków europejskich, aby w ciągu najbliższych 5 lat odwrócić trend dystrybucji i osiągnąć 500 mln euro ze sprzedaży. Wkrótce, obchodząc 10-lecie istnienia, Sarenza planuje zjednoczyć siły dzięki tej kampanii telewizyjnej”, wyjaśnia Stéphane Treppoz, prezes Sarenzy.

Witamy w Sarenzie:

Reklama opowiada historię pierwszego dnia pracy dziewczyny, która poznaje, co kryje w sobie Sarenza – ekspert w dziedzinie sprzedaży butów: pasję i zaangażowanie. „We feel shoes – we love shoes – we are shoes.”

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się