Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Zelmer: Wyciśnij 100% z życia

Wystartowała nowa kampania promocyjna wyciskarek do soków Juice Maker One marki Zelmer. W ramach akcji prowadzone będą intensywne działania w internecie oraz prasie. Za przygotowanie i przeprowadzenie kampanii w internecie odpowiada Agencja INSIGNIA.
O autorze
1 min czytania 2015-06-12

Celem kampanii jest edukacja konsumenta o tej kategorii oraz poinformowanie o korzyściach płynących z korzystania z produktu, który pozwala z warzyw i owoców pozyskać więcej wartości odżywczych niż tradycyjne wyciskanie. Jest kierowana do osób aktywnych, dbających o zdrowie i dietę. Akcja trwa do 15 lipca. Główne jej narzędzia to konkurs „Pokaż jak wyciskasz 100% z życia”, landing page www.swiezainicjatywazelmer.pl, POS, kampania w internecie: display w sieci, w tym formaty rich media, social media oraz kampania w prasie.

Wyciskamy z życia 100%

Dedykowany landing page stanowi centrum kampanii i konkursu „Pokaż, jak wyciskasz 100% z życia”. Uczestnicy konkursu będą mieli za zadanie pokazać za pomocą zdjęcia, w jaki sposób wyciskają z życia to, co najlepsze. Konkurs będzie podzielony na 5 tygodniowych etapów, a po zakończeniu każdego z nich zostaną wyłonieni zwycięzcy edycji. Do wygrania wyciskarka Juice Maker One oraz karnety OPEN do Pure Jatomi Fitness.

Na portalu znajduje się również interaktywna prezentacja produktu i jego benefitów. Dodatkowym walorem edukacyjnym strony jest internetowa ankieta konsumencka, prezentująca najważniejsze cechy urządzenia dopasowane do potrzeb użytkownika.

Kampania w mediach będzie prowadzona zasięgowo na portalach horyzontalnych (Onet.pl, Wp.pl, Gazeta.pl) oraz precyzyjnie z zachowaniem komunikatu kontekstowego (Vitalia, Edziecko). Dodatkowym wsparciem będzie obecność produktu w reklamach serwisów Facebook, YouTube i GDN.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Planowana jest również intensywna kampania prasowa w najpopularniejszych tytułach kobiecych, m.in. Twoje Dziecko, Mamo to ja, Claudia, Olivia, Dziecko, Viva, Wysokie Obcasy Extra, Moje Gotowanie czy Women’s Health.

W ramach współpracy z Pure Jatomi Fitness w sieci klubów pojawią się materiały POS z kontekstowym komunikatem.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Agencja INSIGNIA odpowiadała za przygotowanie Key Visuali kampanii, opracowanie mechaniki konkursu „Pokaż, jak wyciskasz 100% z życia”, jego obsługę, uruchomienie landing page oraz reklam do prasy.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się