Marka Galeco podążając za trendami komunikacyjnymi stworzyła dwie postacie, które powodują uśmiech do kwadratu!
Komunikacja z uśmiechem
Galeco to wiodący, polski producent systemów rynnowych. Motto, którym kieruje się firma to „Uśmiech na deszcz”. Sugeruje ono, że zawsze istnieje skuteczne rozwiązanie problemu, a z uśmiechem trzeba podchodzić nawet do najmniej sprzyjających warunków. Takie podejście przejawia się w każdym działaniu firmy. Buduje to pozytywny wizerunek Galeco wśród klientów. Innowacyjne podejście do tematu związanego z systemami orynnowania i marketingiem sprawia, że firma cały czas się rozwija i poszukuje nowych rozwiązań. Najnowszym pomysłem jest urozmaicenie komunikacji z odbiorcami. Narzędziem do tego mają być dwaj brand heros, których cechy charakteru reprezentują najważniejsze wartości firmy Galeco. Dwóch bohaterów to również podwójny powód do uśmiechu dla wszystkich odbiorców.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Kreatywny pomysł
Na początku pojawiła się potrzeba, aby zmienić formę komunikacji w Social Media. To bardzo wymagająca sfera, dlatego potrzebny był nieszablonowy pomysł – mówi Pani Anna Góral specjalista ds. promocji z Galeco. Podczas burzy mózgów zrodziła się koncepcja dialogu pomiędzy dwoma bohaterami.
Pierwszy z nich, Dr Deszczykiewicz, jest ekspertem w dziedzinie deszczu. Z cech firmy reprezentuje doświadczenie i jakość. W komunikacji będzie głosem doradczym, mówiącym o doborze systemów rynnowych. Drugą postacią jest G-man ( skrót od Galeco man’a), który jest super bohaterem. Tak jak rynny Galeco, tak i on, jest symbolem bezpieczeństwa i ochrony. Jego wrodzona ciekawość pozwala mu szukać nowych, innowacyjnych rozwiązań. Komunikacja z jego udziałem będzie opierała się na polemice z rozsądkiem Dr Deszczykiewicza. Firma Galeco pokusiła się o stworzenie całej, długiej historii związanej z przybyciem dwóch bohaterów na Ziemię, którą można poznać wchodząc na stronę. Docelowo, w dalszych działaniach, Galeco planuje przenieść postacie do wszystkich gałęzi komunikacji i uczynić z nich znak rozpoznawczy marki. Przygody bohaterów jak i wszystkie planowane z nimi działania, można śledzić na profilu Facebookowym firmy.
Słuchaj podcastu NowyMarketing