Super-Fi z nowym szefem kreacji

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Super-Fi z nowym szefem kreacji

Od czerwca do zespołu Super-Fi dołączył Piotr Piwocki jako Dyrektor Kreatywny Agencji.

Piotr Piwocki - absolwent warszawskiej ASP - przygodę z projektowaniem rozpoczął od okładek i ilustracji dla Media Marketing Polska w latach 98-99. W roku 2000 pracował jako art director w Publicis (team dedykowany PKO SA), od 2001 roku projektant i dyrektor zarządzający agencji Kolektyw Rocket wyspecjalizowanej w opakowaniach (m.in. Cadbury Wedel, L.K. Joanna, F.C. Solidarność, Gillette, Wyborowa, Kruger), BTL (m.in. S.C. Johnson, Cadbury Wedel, Warner Bros) oraz reklamie (m.in. Janssen Cilag, L.K. Joanna, Meble Agata, Piotr&Paweł).

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Od 2008 jest właścicielem agencji BrandMade (która między innymi przygotowała strategię komunikacji oraz odpowiadał za obsługę full service Polskich Portów Lotniczych w latach 2010-2012, opracowała szereg identyfikacji graficznych i opakowań). 

Od czerwca 2015 został dyrektorem kreatywnym w agencji Super-fi Polska (BrandMade wraz z zespołem stał się jej integralną częścią odpowiedzialną za tworzenie identyfikacji marek a w niedalekiej przyszłości dedykowanych usług brandingowych dla startupów).

Piotr Piwocki od 2010 roku, prowadzi Pracownię Typografii na Wydziale Sztuki Mediów warszawskiej ASP, wykładał również w ZPAF (zasady kompozycji obrazu fotograficznego), i Warszawskiej Szkole Reklamy (projektowanie opakowań).

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij