Tato jest super - Oreo pomaga złożyć życzenia na Dzień Ojca

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Tato jest super - Oreo pomaga złożyć życzenia na Dzień Ojca

Po raz kolejny należąca do Mondelez marka Oreo celebruje Dzień Ojca.

Z pomocą specjalnego kreatora życzeń dostępnego na stronie wszyscy chcący powiedzieć swoim ojcom „Dziękuję” będą mogli przygotować personalizowaną animację. Za realizację działań odpowiadają Isobar Polska, dom mediowy Carat oraz agencja iProspect.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kreator dostępny na stronie pozwala na stworzenie personalizowanego albumu z podziękowaniem dla swojego taty. Użytkownik może wpisać własne podziękowanie za wspólnie spędzony czas oraz wskazać rzeczy, za które jest wdzięczy swojemu tacie. Użytkownik może przesłać swojemu tacie link do stworzonej przez siebie aplikacji. Najbardziej kreatywne życzenia są nagradzane przez Oreo personalizowanymi albumami w formie drukowanej oraz ciasteczkami, które do nagrodzonych osób trafią przed Dniem Ojca.

Za realizację kampanii odpowiadają spółki należące do grupy Dentsu Aegis Network Polska – agencja reklamowa Isobar, iProspect oraz dom mediowy Carat. Konkurs wspiera kampania display, kampania Adwords oraz działania w mediach społecznościowych.

Spółki należące do Dentsu Aegis Network Polska pracują dla marek z portfolio Mondelez Polska od stycznia 2014 r.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij