Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Wielki Test o Telewizji w TVP i na INTERIA.PL

Z okazji 60. rocznicy powstania telewizji publicznej, w poniedziałek, 29 października, o godz. 20:20, na antenie TVP1 rozpocznie się „Wielki Test o Telewizji”.
O autorze
1 min czytania 2012-10-29

Równolegle internauci, którzy zechcą sprawdzić swoją wiedzę i zdobyć nagrody, mogą odpowiadać na pytania konkursowe na specjalnej stronie portalu INTERIA.PL. 

Już po raz drugi INTERIA.PL została partnerem TVP1 przy organizacji testu wiedzy dla widzów i internautów – tym razem okazją do współpracy  jest quiz z okazji 60-lecia telewizji publicznej. W studiu telewizyjnym na pytania dotyczące historii srebrnego ekranu odpowiadać będą znani aktorzy, prezenterzy, sportowcy i naukowcy. Natomiast przy swoich komputerach rywalizować będą z nimi internauci, którzy dokładnie w tym samym momencie będą odpowiadać na te same pytania. Będzie to więc wykorzystanie zjawiska „second screen” czyli równoczesnego korzystania z dostępu do telewizji i Internetu.

„Każdy z oglądających test w TVP1 ma możliwość jednoczesnego odpowiadania na pytania prowadzących, jest to możliwe dzięki przygotowanej przez nas dedykowanej stronie, do której odnośnik znajdzie się na stronie głównej INTERIA.PL. Dodatkową atrakcją jest możliwość  wygrania ciekawych nagród, ufundowanych przez portal i TVP1. Premiowana będzie zarówno poprawność odpowiedzi, jak i szybkość jej udzielenia ” – mówi Tomasz Słoń, Dyrektor Działu Multimedia i Rozrywka Interaktywna w INTERIA.PL, odpowiedzialny za projekt.

 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj