Reklama drukowana – przegląd kreacji

Reklama drukowana – przegląd kreacji

Ilekroć jesteśmy online, można odnieść wrażenie, że reklama drukowana jest przestarzała, trochę antyczna. Jednak nie ma nic bardziej mylnego. Forma ta ma się dobrze i nadal potrafi zaskoczyć.

W dobie m.in. virali i reklamy internetowej ciężko jest się przebić z przekazem w tradycyjnych, drukowanych reklamach. Formy takie jak broszury, katalogi, ulotki, plakaty, reklamy prasowe czy billboardy łatwiej zwrócą uwagę odbiorcy, jeśli są ciekawie, chwytliwe i wyróżniają się kreacją. Niestety dużo reklam nie jest wystarczająco dobrych, by przyciągnąć i zainteresować, nie mówiąc już o nakłonieniu do zastanowienia się np. nad jakimś problemem społecznym.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij