Starcom MediaVest Group wygrywa przetarg na obsługę TVN S.A.

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Starcom MediaVest Group wygrywa przetarg na obsługę TVN S.A.

TVN S.A. rozstrzygnęła przetarg na obsługę swoich działań reklamowych w zakresie strategii komunikacji oraz planowania i zakupu mediów. W wyniku przetargu, po dwuletniej przerwie, nadawca ponownie powierza swój budżet mediowy agencji Starcom Mediavest Group (SMG).

SMG przejmie obsługę TVN od domu mediowego MediaCom Warszawa. Procedury przetargowe rozpoczęły się w kwietniu br. Oprócz SMG o obsługę stacji walczyły MEC, Carat Polska (Dentsu Aegis Network Polska), Havas Media oraz PHD. Na krótkiej liście znalazły się dwie agencje: SMG oraz PHD.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

- Bardzo wysoka jakość myślenia strategicznego, nowatorskie i poparte zaawansowaną analityką podejście do planowania komunikacji, wynikające ze zrozumienia naszych celów biznesowych oraz zaangażowanie i doświadczenie zespołu, który będzie dla nas pracował, to czynniki decydujące o wyborze SMG – uzasadnia wybór SMG Marek Szafarz, Dyrektor Marketingu TVN.

Obsługą Grupy TVN w ramach SMG zajmie się zespół kierowany przez Sebastiana Szade, Communications & Business Directora w SMG Starcom. SMG rozpocznie współpracę z Grupą TVN od kampanii promocyjnych jesiennych ramówek. Wartość budżetu, którego dotyczył przetarg, nie została ujawniona.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij