„WYGRAJ DZIEŃ” K2 Media z konkursem dla Philips i Answear.com

Agencja mediowa K2 Media, działająca w ramach Grupy K2, przygotowała akcje konkursową „WYGRAJ DZIEŃ” z Maffashion lub Curly Heads. Ma ona na celu przybliżenie produktów młodej grupie odbiorców. Działania potrwają do połowy lipca br.
O autorze
1 min czytania 2015-07-02

Konkurs „WYGRAJ DZIEŃ” to jedna z większych akcji dedykowanych produktom audio marki Philips, należących do Gibson Innovations w tym roku. Jej główny komunikat kierowany jest szczególnie do grupy ludzi inspirujących się stylem Maffashion oraz fanów muzyki zespołu Curly Heads w skład, którego wchodzi m.in. Dawid Podsiadło.

By pokazać co może przeżyć zwycięzca podczas spotkania ze swoim idolem, K2 Media stworzyło dwa filmy pokazujące dzień z życia zespołu oraz blogerki.

Agencja odpowiada za pomysł, realizację, zarządzanie projektem. Jest też w stałym kontakcie z celebrytami i prowadzi komunikację na profilu marki na Facebook’u.

Kampania digital realizowana jest w social media, na bannerach oraz kanale YouTube.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

By wziąć udział w konkursie, należy kupić dowolny produkt marki Philips na stronie i odpowiedzieć na pytanie konkursowe, które znajduje się pod adresem. Do wygrania jest również 500 zł na zakupy oraz jeden z 30 modnych T-shirtów. Szczegółowe zasady opisane są na stronie dedykowanego konkursu.

K2 Media współpracuje z Gibson Innovations (wcześniej Woox Innovations) od września 2014 roku i prowadzi działania w zakresie obsługi i zarządzania social media.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się