AutoCentrum.pl na wyłączność sieciową w ofercie Goldbach Audience

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
AutoCentrum.pl na wyłączność sieciową w ofercie Goldbach Audience

Goldbach Audience poszerza ofertę w segmencie moto o AutoCentrum.pl. Umowa obowiązuje od 1 czerwca 2015.

Oprócz sprzedaży wysokiej jakości powierzchni display na największym niezależnym portalu motoryzacyjnym, umowa zakłada również organizację przez Goldbach Audience dedykowanych akcji specjalnych oraz sponsoringowych. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

AutoCentrum.pl to największa platforma społecznościowa kierowców w Polsce i jednocześnie największy niezależny serwis zajmujący się motoryzacją. Na stronie publikowane są treści szczególnie interesujące osoby zainteresowane zakupem samochodów – testy pojazdów, raporty z jazd próbnych, oceny użytkowników (których w tym momencie jest już blisko 200 000); jak i informacje szczególnie przydatne w trakcie eksploatacji samochodów. Szczególnym zainteresowaniem cieszą się autorskie materiały video przygotowywane przez założyciela portalu Zachara Zawadzkiego. – Stworzyliśmy Autocentrum.pl w oparciu o ideę „użytkownicy dla użytkowników”. Dlatego obok materiałów przygotowanych przez redakcję, kontent jest generowany przede wszystkim przez blisko 1,5 miliona użytkowników witryny – mówi Zachar Zawadzki, pomysłodawca i założyciel AutoCentrum.pl 

AutoCentrum.pl wzbogaci pakiet Moto w ofercie Goldbacha. Dołączy w nim do takich serwisów jak V10.pl czy forumsamochodowe.pl, które odwiedza łącznie 2,8 mln użytkowników, generujących ponad 40 milionów odsłon*. - Tworząc nasze portfolio skupiamy się na serwisach jakościowych, oferujących bogate treści i cieszące się dużą popularnością wśród Internautów i szczególnym zainteresowaniem ze strony reklamodawców. AutoCentrum znakomicie wpisuje się w tę strategię – według kwietniowego badania Megapanel PBI/Gemius, serwis odwiedziło 1,5 miliona realnych użytkowników, którzy wyświetlili strony serwisu blisko 25 milionów razy – mówi Aneta Dąbska, Affiliate Manager w Goldbach Audience.

W ramach obowiązującej od czerwca 2015 umowy Goldbach zajmuje się sprzedażą powierzchni display oraz organizowaniem dedykowanych akcji specjalnych i sponsoringowych. Strona oferuje reklamodawcom bardzo precyzyjne metody targetowania. „Pozwalają one skutecznie dotrzeć np. tylko do użytkowników premium, czy osób odpowiedzialnych za floty firmowe” – podkreśla Zachar Zawadzki.

 

dane z kwietniowego Megapanelu PBI/Gemius

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij