Opcom wygrywa przetarg dla sieci sklepów Partner AGD RTV

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Opcom wygrywa przetarg dla sieci sklepów Partner AGD RTV

Agencja reklamowa Opcom wygrała przetarg na bezterminową, kreatywno – strategiczną obsługę sieci sklepów Partner AGD RTV.

W ramach współpracy, agencja stworzyła kreatywno – strategiczną koncepcję działań, którą w chwili obecnej wdraża Klient. W jej ramach agencja Opcom przygotowała obszerną kampanię BTL, a wśród niej projekt nowego wystroju sklepów stacjonarnych, materiały POS, billboardy oraz projekt gazetki sprzedażowej. Współpraca obu firm jest mocno rozwojowa. Partner AGD RTV planuje bowiem zrealizować z agencją kampanię ATL.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij