W ramach współpracy, agencja stworzyła kreatywno – strategiczną koncepcję działań, którą w chwili obecnej wdraża Klient. W jej ramach agencja Opcom przygotowała obszerną kampanię BTL, a wśród niej projekt nowego wystroju sklepów stacjonarnych, materiały POS, billboardy oraz projekt gazetki sprzedażowej. Współpraca obu firm jest mocno rozwojowa. Partner AGD RTV planuje bowiem zrealizować z agencją kampanię ATL.
Opcom wygrywa przetarg dla sieci sklepów Partner AGD RTV
Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
- Autor: inf. prasowa 17.07.2015
- 2 min czytania
0 udostepnień

Agencja reklamowa Opcom wygrała przetarg na bezterminową, kreatywno – strategiczną obsługę sieci sklepów Partner AGD RTV.