Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Nowa siła w Grupie Fresh

Do Grupy Fresh, agencji marketingu zintegrowanego, dołączyły dwie nowe osoby. Zarówno Gosia Jackowiak jak i Ania Miller obejmą stanowiska Account Managera w eFresh.
O autorze
1 min czytania 2015-07-20

Anna Miller obsługą klienta w branży marketingowej zajmuje się od 2004 roku. Poprzednio pracowała w agencji marketingu interaktywnego GoldenSubmarine oraz poznańskiej agencji Data Solutions. Wcześniej pełniła też funkcję event managera dla klubu aktywnego wypoczynku Happy Events i Radia Zet oraz jako freelancer realizowała projekty dla firm VIP art, Funclub i Doconcept. W tym czasie pracowała m.in. dla takich klientów jak: Ferrero, ITPL, Kompania Piwowarska, PKO BP, Volkswagen, Colian, Frosta­, Żabka Polska, Navo/P&G, Neonet.

Gosia Jackowiak jest absolwentką Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu. Z pracą w agencji marketingu interaktywnego związana jest od 6 lat. Swoją przygodę w tej branży zaczynała w agencji GoldenSubmarine, wspinając się po szczeblach kariery w dziale obsługi klienta, aby ostatecznie stać się Account Managerem. Wcześniej pracowała również w poznańskiej agencji interaktywnej VMR.

Dotychczas realizowała projekty dla takich klientów jak: Audi, Skoda, Volkswagen, Allegro, INEA, Amica.

Zarówno Gosia Jackowiak jak i Ania Miller obejmą stanowiska Account Managera w eFresh, agencji interaktywnej wchodzącej w skład Grupy Fresh.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Grupa FRESH jest agencją marketingu zintegrowanego, w której strukturach funkcjonują: agencja brandingowa, agencja interaktywna, agencja social media oraz agencja eventowa. Na przestrzeni 12 lat zrealizowała projekty dla wielu uznanych marek w kraju i za granicą, m.in. dla Nestlé, Amica, Bumar, Centra Exide, Amway, Eurocash, Billa Europe, Magellan SA, Polmed, Hasco-lek, SGB Leasing czy Colian. Kompetencje strategiczne oraz kreatywne agencji zostały dwukrotnie docenione w prestiżowym, światowym konkursie REBRAND 100 Global Award 2012 oraz 2013.

Słuchaj podcastu NowyMarketing