Lemon Sky J. Walter Thompson Poland dla Listerine®

Agencja Lemon Sky J. Walter Thompson Poland przygotowała komunikację na rynki Europy Wschodniej dla nowego produktu Listerine® Advanced White z portfolio firmy Johnson&Johnson.
O autorze
0 min czytania 2015-07-21

Listerine® Advanced White to płyn do płukania jamy ustnej, który poszerzył gamę produktów oferowanych przez markę Listerine®.

Kampania pod hasłem “Twój uśmiech ma większą moc niż myślisz” ma na celu przekonać konsumentów, jak silnie może działać piękny uśmiech na inne osoby w naszym otoczeniu. Ten efekt, dzięki nowemu Listerine® Advanced White, można uzyskać już po 2 tygodniach.

Komunikacja bazuje na materiałach przygotowanych przez J. Walter Thompson i obejmuje 30 sekundowy spot telewizyjny oraz materiały POS.

Dom mediowy: GroupM Primus

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się