Lemon Sky J. Walter Thompson Poland dla Listerine®

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Lemon Sky J. Walter Thompson Poland dla Listerine®

Agencja Lemon Sky J. Walter Thompson Poland przygotowała komunikację na rynki Europy Wschodniej dla nowego produktu Listerine® Advanced White z portfolio firmy Johnson&Johnson.

Listerine® Advanced White to płyn do płukania jamy ustnej, który poszerzył gamę produktów oferowanych przez markę Listerine®.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kampania pod hasłem “Twój uśmiech ma większą moc niż myślisz” ma na celu przekonać konsumentów, jak silnie może działać piękny uśmiech na inne osoby w naszym otoczeniu. Ten efekt, dzięki nowemu Listerine® Advanced White, można uzyskać już po 2 tygodniach.

Komunikacja bazuje na materiałach przygotowanych przez J. Walter Thompson i obejmuje 30 sekundowy spot telewizyjny oraz materiały POS.

Dom mediowy: GroupM Primus

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij