TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

RabbitGames: chcą żeby publiczność grała w gry podczas meczów

Mówi się, że mamy najlepszych kibiców siatkówki na świecie, ale czy można jeszcze bardziej ich zaangażować i podnieść im emocje podczas meczu? Trójmiejski start-up RabbitGames udowadnia, że tak i prezentuje swoją innowację: gry dla publiczności.
O autorze
1 min czytania 2015-07-22

Wyświetlane na telebimach i sterowane głosem publiczności – czy to będzie następstwem?

Jeszcze więcej emocji

Zamiast kolejnych przyśpiewek, klaskania, czy wykonywania fali meksykańskiej, dzięki projektowi RabbitGames, będziemy mogli zagrać wspólnie z resztą publiczności w interaktywną grę, wyświetlaną na telebimie i sterowaną naszym głosem. Kiedy krzyczymy, a poziom generowanych przez tłum decybeli jest wystarczająco duży, to… wygrywamy!

– W ten sposób wprowadzimy nową formę angażowania i budowania emocji wśród publiczności, zamiast wyświetlanych spotów reklamowych i przerywników będziemy mogli zagrać w kilkunastu sekundową grę, np. wyścigi samochodowe, w których ścigamy się konkretnym modelem samochodu – wyjaśnia Dominik Zimakowski, szef projektu RabbitGames.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Gry zamiast spotów reklamowych

Projekt RabbitGames pokazuje, że takie innowacje mogą być realizowane z korzyścią dla wszystkich stron. Publiczność dostaje nową formę rozrywki, wyzwala w sobie dodatkowe pokłady emocji i może, zupełnie jak zawodnicy na boisku, rywalizować rozgrywając mini-gry. Organizator oferuje publiczności nowy element rozrywki podczas swoich wydarzeń. W końcu sponsorzy zamiast spotów reklamowych mogą umieszczać swoje produkty w grach albo wręcz produkować swoje własne, dedykowane gry.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W pełni gotowi jeszcze przed sezonem

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

RabbitGames jest spin-off’em, powstałym z inicjatywy trójmiejskiego software house – Volanto Sp. z o.o. oraz agencji interaktywnej – GreatVibes Sp. z o.o. Przez kilka ostatnich miesięcy intensywnie budowali zespół, przygotowywali produkt, przeprowadzali testy oraz układali cały biznes, żeby sprawnie ruszyć ze sprzedażą swoich usług jeszcze przed nowym sezonem.

– Bazując na doświadczeniu Volanto i GreatVibes potrafimy realizować z powodzeniem wysoko zaawansowane projekty informatyczne. W tym wypadku głównym naszym zadaniem było zbudowanie takiego zespołu oraz takich procesów biznesowych i wytwórczych, żeby móc realizować w relatywnie krótkim czasie dowolne gry – tłumaczy Dominik Zimakowski.