CAM Media promuje Pocztex

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
CAM Media promuje Pocztex

Startuje kampania reklamowa Pocztexu, przygotowana przez agencję marketingową CAM Media. Akcja obejmie spoty emitowane w największych oraz w tematycznych stacjach telewizyjnych, wspierane działaniami w Internecie, OOH i BTL.

Pocztex to zmieniająca się usługa Poczty Polskiej, gwarantująca klientom błyskawiczne dostarczenie przesyłek. Klient może wskazać dowolny dzień, a nawet godzinę dostarczenia przesyłki, także w standardzie „od drzwi do drzwi”.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Motywem przewodnim kampanii jest gest PSTRYKNIĘCIA, symbolizujący natychmiastową reakcję na potrzeby klientów i dostosowanie do ich potrzeb.

Komunikacja Pocztexu kierowana jest do klientów biznesowych i indywidualnych. Kampania zbudowana została wokół najważniejszych cech usługi z punktu widzenia klientów, tj. niezawodności, terminowości, solidności i wygody. Hasło kampanii POCZTEX. NIEZAWODNY KURIER uzupełniono o dopowiedzenie SZYBKO, SPRAWNIE… DO USŁUG!. To dopowiedzenie streszcza najważniejsze wyróżniki Pocztexu i ma formę gry słownej („do usług” mówi polecający się Pocztex, zjawiający się na życzenie klienta).

Istotnym elementem działań marketingowych będą spoty telewizyjne, opowiadające o jednym, przykładowym dniu i sytuacji, w której kurier Pocztexu w żadnym wypadku nie może zawieść. W 30- i dwóch 15-sekundowych spotach TV pojawią się postacie wykonujące charakterystyczny gest pstryknięcia. Spoty reklamowe będą emitowane w TVN, TVP1, TVP2, Polsacie, TVN7, TV Puls oraz dodatkowo w stacjach profilowanych, m.in. w TVN24.

Kampanię wspierać będą działania online: w Google, na portalach Onet, WP i Interia oraz w serwisach Allegro, Ceneo, Pracuj, Profeo i Panorama Firm. W YouTube będzie emitowany spot 15-sekundowy.

Ujęcia dłoni w geście pstryknięcia pojawią się na plakatach i ulotkach w urzędach pocztowych, a także w materiałach sprzedażowych, dystrybuowanych przez pracowników Poczty Polskiej.

W ramach działań OOH zaplanowano ekspozycję wewnętrzną (plakaty) i zewnętrzną na 97 nośnikach (full backi i junior backi) na niskopodłogowych autobusach kursujących w 8 największych miastach w Polsce.

Kampania rozpoczęła się 18 października i potrwa do połowy grudnia. Autorem koncepcji kreatywnej oraz strategii komunikacji kampanii jest agencja CAM Media. Planowaniem mediów i ich zakupem na zlecenie CAM Media zajął się dom mediowy Value Media. 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij