TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

CAM Media promuje Pocztex

Startuje kampania reklamowa Pocztexu, przygotowana przez agencję marketingową CAM Media. Akcja obejmie spoty emitowane w największych oraz w tematycznych stacjach telewizyjnych, wspierane działaniami w Internecie, OOH i BTL.
O autorze
1 min czytania 2012-11-04

Pocztex to zmieniająca się usługa Poczty Polskiej, gwarantująca klientom błyskawiczne dostarczenie przesyłek. Klient może wskazać dowolny dzień, a nawet godzinę dostarczenia przesyłki, także w standardzie „od drzwi do drzwi”.

Motywem przewodnim kampanii jest gest PSTRYKNIĘCIA, symbolizujący natychmiastową reakcję na potrzeby klientów i dostosowanie do ich potrzeb.

Komunikacja Pocztexu kierowana jest do klientów biznesowych i indywidualnych. Kampania zbudowana została wokół najważniejszych cech usługi z punktu widzenia klientów, tj. niezawodności, terminowości, solidności i wygody. Hasło kampanii POCZTEX. NIEZAWODNY KURIER uzupełniono o dopowiedzenie SZYBKO, SPRAWNIE… DO USŁUG!. To dopowiedzenie streszcza najważniejsze wyróżniki Pocztexu i ma formę gry słownej („do usług” mówi polecający się Pocztex, zjawiający się na życzenie klienta).

Istotnym elementem działań marketingowych będą spoty telewizyjne, opowiadające o jednym, przykładowym dniu i sytuacji, w której kurier Pocztexu w żadnym wypadku nie może zawieść. W 30- i dwóch 15-sekundowych spotach TV pojawią się postacie wykonujące charakterystyczny gest pstryknięcia. Spoty reklamowe będą emitowane w TVN, TVP1, TVP2, Polsacie, TVN7, TV Puls oraz dodatkowo w stacjach profilowanych, m.in. w TVN24.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampanię wspierać będą działania online: w Google, na portalach Onet, WP i Interia oraz w serwisach Allegro, Ceneo, Pracuj, Profeo i Panorama Firm. W YouTube będzie emitowany spot 15-sekundowy.

Ujęcia dłoni w geście pstryknięcia pojawią się na plakatach i ulotkach w urzędach pocztowych, a także w materiałach sprzedażowych, dystrybuowanych przez pracowników Poczty Polskiej.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W ramach działań OOH zaplanowano ekspozycję wewnętrzną (plakaty) i zewnętrzną na 97 nośnikach (full backi i junior backi) na niskopodłogowych autobusach kursujących w 8 największych miastach w Polsce.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Kampania rozpoczęła się 18 października i potrwa do połowy grudnia. Autorem koncepcji kreatywnej oraz strategii komunikacji kampanii jest agencja CAM Media. Planowaniem mediów i ich zakupem na zlecenie CAM Media zajął się dom mediowy Value Media.