Wakacyjna zabawa w „Twist & Fly” – Universal McCann, Mediabrands Studios i Radio Eska dla Jogurtu Bakoma Twist

Zrób z siebie króla plaży bądź każ wystąpić kumplowi w roli miss lata! Ruszył facebookowy konkurs marki Bakoma i Radio Eska – Twist&Fly. W ramach konkursu każdy uczestnik może zaprosić do zabawy swoich znajomych.
O autorze
1 min czytania 2015-07-29

Do wygrania jedna z atrakcyjnych, dwuosobowych wycieczek do Grecji, Bułgarii, Turcji lub na Majorkę.

„Twist & Fly” to wakacyjny konkurs pokazujący zabawne podejście do Polaków spędzających urlop w popularnych, letnich destynacjach. Pomysł na akcję zrodził się z obserwacji 2 istotnych trendów w komunikacji:

  • Strategii content marketingu i zauważalnej w nim coraz większej popularności treści przekazywanych w formie video, wokół których gromadzą się młodzi konsumenci. Zabawne filmiki są atrakcyjne dla internautów i pobudzają ich do działania. Młody konsument chce dołączać do akcji, lajkować i dzielić się informacją o niej wśród znajomych.
  • Trendu komunikacyjnego „living in the moment” – równoznacznego ze świadomością młodych ludzi, zaczynających doceniać i celebrować ważne momenty, jednocześnie żyjąc chwilą. W konkursie uczestnicy wygrywają tydzień daleko stąd, ale konkretną destynację poznają dopiero na chwilę przed odlotem. To do nich należy decyzja, czy wybiorą się w podróż w nieznane.

Jak grać, aby wygrać?

Zasady udziału w konkursie są proste. Aby wziąć w nim udział i mieć szansę na wygranie nagród w postaci wyjazdów na Majorkę, do Grecji, Bułgarii oraz Turcji, należy skorzystać z aplikacji konkursowej dostępnej pod adresem.

W ramach akcji „Twist & Fly” jej twórcy zachęcają do udziału w zabawie, która pokazuje siłę rozrywki oraz posiadania dystansu do siebie i znajomych. Działania adresowane są do ludzi w wieku 19 -29 lat, którzy cenią sobie unikalny kontent i dobry humor. Głównym partnerem strategicznym działań jest Grupa Radiowa TIME (ESKA), dlatego spoty i inne formy komunikacji konkursu będzie można zobaczyć w ESKA TV, eska.pl, ESKAGo oraz na kanałach social media Twista i ESKI.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Dom mediowy UM (Universal McCann) oraz Radio ESKA odpowiadają za kreację działań oraz ich przebieg w mediach. Działaniami branded content i opracowaniem niestandardowych rozwiązań mediowych zajmuje się Mediabrands Studios, specjalistyczna komórka contentowa grupy IPG Mediabrands.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się