Polska w europejskiej czołówce krajów kupujących najwięcej w okresie letnich wyprzedaży

Najnowsze badania sklepu internetowego Sarenza.pl dowodzą, że Polacy regularnie korzystają z letnich wyprzedaży. W 2015 roku wyniki sprzedaży wzrosły o 83% w porównaniu do roku ubiegłego. Co kupują polskie konsumentki? Z jakich regionów Polski pochodzą i jakie wybierają marki?
O autorze
1 min czytania 2015-07-30

Letnie wyprzedaże to cudowny okres dla fashionistek! Daje on mnóstwo okazji do tego, aby wymarzone modele butów kupić w okazyjnych cenach. Sarenza znajduje się w gronie najbardziej zaufanych sklepów internetowych, dzięki czemu odnotowuje 83% wzrost sprzedaży w porównaniu do roku ubiegłego. Nieustanie obserwujemy światowe trendy i wychodzimy naprzeciw rosnącym oczekiwaniom konsumentów. Dbamy o to, aby w naszej ofercie znalazły się najbardziej pożądane marki – powiedział Stéphane Treppoz, CEO Sarenza.

Jak pokazują badania Sarenzy polskie konsumentki najczęściej kupują w godzinach porannych i płacą na ogół za pobraniem. Kartą kredytową najczęściej płacą Belgijki, Hiszpanki, Francuski i Włoszki. Polki kupują za pomocą komputerów stacjonarnych – zaledwie 15% polskich konsumentek wykorzystuje do zakupów smartfony lub tablety. Dla porównania 45% klientek z Holandii, 43% z Hiszpanii i 39% z Włoch używa do zakupów urządzeń mobilnych. Trzy główne ośrodki sprzedaży na mapie Polski to Warszawa (32%), Poznań (7%) i Kraków (7%).

Polki kupują przez Internet przede wszystkim obuwie sportowe. Najczęściej wybieraną marką jest Converse i New Balance. Następne w kolejności są sandały i balerinki – tu prym wiedzie marka Geox.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj