VML Poland w Pokoju Wyzwań nietypowo promuje Orange Finanse

W ramach kampanii prezentującej zastosowanie płatności mobilnych BLIK i NFC w aplikacji Orange Finanse, agencja VML Poland przygotowała dwudniowy ambient, w ramach którego przed uczestnikami postawiono wyzwanie – wydostanie się z zamkniętego Pokoju Wyzwań.
O autorze
1 min czytania 2015-08-03

Celem działania było przybliżenie i pokazanie uczestnikom zabawy płatności mobilnych BLIK i NFC w Orange Finanse, które pozwalają cieszyć się łatwym i wygodnym dostępem do zgromadzonych na koncie środków finansowych bez konieczności noszenia portfela.

Przez całą grę uczestnikom towarzyszył telefon z aplikacją Orange Finanse. Aby rozwiązać wszystkie zagadki i wyjść z zamkniętego Pokoju Wyzwań, należało korzystać z funkcjonalności BLIK i NFC, dostępnych w mobilnej aplikacji. 

– Naszym działaniem chcieliśmy przekonać ludzi, także tych młodych, iż rozwiązania mobilne Orange Finanse z powodzeniem zastąpią portfel. Szczególnie w letnim czasie, kiedy nie zawsze nosimy ze sobą gotówkę, a z pewnością nie rozstajemy się z telefonem komórkowym. Choć oczywiście z Orange Finanse nie tylko w wakacje można cieszyć się mobilnością bez ograniczeń – mówi Paweł Patkowski, Dyrektor Wykonawczy ds. Marki i Komunikacji Marketingowej Orange Polska.

Ambient zorganizowany wspólnie z Let Me Out odbył się w Warszawie na bulwarze Flotylli Wiślanej w dniach 4-5 lipca 2015 roku.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Film prezentujący akcję:

Słuchaj podcastu NowyMarketing