Allegro wykorzystuje w kampanii nowy format telewizyjny Fab Facts

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Allegro wykorzystuje w kampanii nowy format telewizyjny Fab Facts

Allegro rozpoczęło kampanię, w której użyte zostały trzy wersje nietypowego spotu Fab Facts. Jest to tzw. kapsuła z ciekawostką i billboardem partnera emitowana jako jedyna w bloku tuż przed programem. 10" spot został przygotowany we współpracy z Discovery.

Poza tym w kampanii wykorzystane są inne formaty niestandardowe, czyli smarty (ciekawostka w charakterze programów Discovery ze wskazaniem sponsorskim) i winieta (60" emitowany jako jedyna w bloku reklamowym), która powstała w wyniku współpracy z Viacom International Media Networks oraz z LETEMKNOW SEQUENCE.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kampania emitowana jest w największych stacjach telewizyjnych i w stacjach tematycznych, a także w digitalu, w tym na urządzeniach mobilnych.

Za pośrednictwem tej kampanii Allegro komunikuje, że z serwisu można korzystać za pomocą wszystkich urządzeń, o każdej porze dnia i w każdym miejscu. Za zaplanowanie i zakup mediów oraz przebieg kampanii odpowiada dom mediowy UM (Universal McCann).

Spoty kampanii można obejrzeć na kanale YT Allegro lub poniżej.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij