Nowa marka lodów Pura Vida wybrała agencję PR

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Nowa marka lodów Pura Vida wybrała agencję PR

Promocją wchodzącej właśnie na rynek nowej marki lodów zajmie się agencja Face it!. Jest odpowiedzialna zarówno za obsługę public relations, jak i komunikację w kanałach społecznościowych (Facebook, Instagram, Pinterest).

Agencja Face it! odpowiada za strategię komunikacji Pura Vida, działania public relations, a także za aktywności marki w social mediach. Projekt prowadzi Joanna Adamiak, prezes agencji oraz Beata Podkowa (Junior Account Executive). Agencja Face it! działa od 2013 roku. Obecnie zajmuje się m.in. obsługą firmy medycznej Grena, przedszkola My Vinci, programu wnętrzarskiego Szybkie Metamorfozy oraz komunikacją działań marek w social media m.in. sieci Manicure Express czy akcesoriów kuchennych MG home Magda Gessler.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Pura Vida to lody ekologiczne - produkowane tylko z naturalnych składników, ręcznie pakowane w biodegradowalne pergaminy. Wytwarzane są w niewielkim, estońskim miasteczku, gdzie codziennie dociera dostawa świeżego mleka z Finlandii, ze specjalnej hodowli krów. - W produktach Pura Vida nie ma ulepszaczy smaków czy sztucznych konserwatorów żywności, są produkowane bez barwników, emulgatorów. Nie zawierają żadnych składników „zastępczych”, ani GMO – wyjaśnia Włodzimierz Karandyszowski, właściciel marki, który ma ponad 25-letnie doświadczenie w branży spożywczej, w kategorii lodów w Polsce i zagranicą.

Asortyment Pura Vida jest dostępny w sieci sklepów Auchan, Real, Simply, w kawiarniach, pubach, a także w Foodtrucku, który pojawia się na warszawskich eventach. W dystrybucji oferowane są 3 rodzaje lodów: śmietankowo-waniliowy „Pingwin’ner” pokryty belgijską czekoladą, „IceCUPone” o smaku śmietankowym z miodem z gór Ałtaju w bezglutenowym wafelku oraz śmietankowy „iCone” w dużym, słodkim rożku.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij