Nowa marka lodów Pura Vida wybrała agencję PR

Promocją wchodzącej właśnie na rynek nowej marki lodów zajmie się agencja Face it!. Jest odpowiedzialna zarówno za obsługę public relations, jak i komunikację w kanałach społecznościowych (Facebook, Instagram, Pinterest).
O autorze
1 min czytania 2015-08-07

Agencja Face it! odpowiada za strategię komunikacji Pura Vida, działania public relations, a także za aktywności marki w social mediach. Projekt prowadzi Joanna Adamiak, prezes agencji oraz Beata Podkowa (Junior Account Executive). Agencja Face it! działa od 2013 roku. Obecnie zajmuje się m.in. obsługą firmy medycznej Grena, przedszkola My Vinci, programu wnętrzarskiego Szybkie Metamorfozy oraz komunikacją działań marek w social media m.in. sieci Manicure Express czy akcesoriów kuchennych MG home Magda Gessler.

Pura Vida to lody ekologiczne – produkowane tylko z naturalnych składników, ręcznie pakowane w biodegradowalne pergaminy. Wytwarzane są w niewielkim, estońskim miasteczku, gdzie codziennie dociera dostawa świeżego mleka z Finlandii, ze specjalnej hodowli krów. – W produktach Pura Vida nie ma ulepszaczy smaków czy sztucznych konserwatorów żywności, są produkowane bez barwników, emulgatorów. Nie zawierają żadnych składników „zastępczych”, ani GMO – wyjaśnia Włodzimierz Karandyszowski, właściciel marki, który ma ponad 25-letnie doświadczenie w branży spożywczej, w kategorii lodów w Polsce i zagranicą.

Asortyment Pura Vida jest dostępny w sieci sklepów Auchan, Real, Simply, w kawiarniach, pubach, a także w Foodtrucku, który pojawia się na warszawskich eventach. W dystrybucji oferowane są 3 rodzaje lodów: śmietankowo-waniliowy „Pingwin’ner” pokryty belgijską czekoladą, „IceCUPone” o smaku śmietankowym z miodem z gór Ałtaju w bezglutenowym wafelku oraz śmietankowy „iCone” w dużym, słodkim rożku.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj