Koniec kampanii „Pascal kontra Okrasa”

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Koniec kampanii „Pascal kontra Okrasa”

Po trzech latach intensywnych działań, prowadzonych w ramach innowacyjnego formatu łączącego edukację z rozrywką, Lidl Polska kończy kampanię „Pascal kontra Okrasa”.

Projekt, który zmienił kulinarne oblicze Polski i wprowadził nową jakość na nasze stoły, pozostanie jedną z najbardziej efektywnych i skutecznych kampanii marketingowych na rynku.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Głównym celem kampanii z udziałem znanych kucharzy Pascala Brodnickiego oraz Karola Okrasy było budowanie wizerunku marki Lidl poprzez edukację i inspirowanie Polaków do smacznego gotowania i poszukiwania nowych smaków na co dzień. W ramach kilkuletniego projektu, dwaj bohaterowie nieustannie rywalizowali poszukując najlepszych kulinarnych rozwiązań. Jednocześnie angażowali Polaków do tego, by razem z nimi odkrywali wyjątkowe smaki w kuchni, a także dzielili się swoimi upodobaniami. W ten sposób powstała kuchnialidla.pl - unikatowy portal na którym oprócz zbioru pomysłów i przepisów kulinarnych, znajdują się porady, tricki i filmy instruktażowe.

„Zakończenie kampanii to jej naturalny etap – jak każda inna formuła, również ta kampania musiała dobiec końca. Serdecznie dziękujemy Pascalowi Brodnickiemu i Karolowi Okrasie za 3 lata pełne wyzwań i fascynujących pojedynków kulinarnych. To była niezwykła przygoda i wielka satysfakcja współpracować z nimi przy tak udanym projekcie” – mówi Anna Biskup, PR Manager Lidl Polska.

Kampania „Pascal kontra Okrasa” składała się z kilku odsłon i zyskała grono setek tysięcy wiernych fanów. Do jej realizacji Lidl wykorzystał wiele różnorodnych narzędzi i kanałów komunikacji. Wśród nich m.in. spoty telewizyjne z udziałem kucharzy, niestandardowe akcje promocyjne, jak książka z przepisami kucharzy dla klientów sieci czy liczne warsztaty kulinarne dla mediów i blogosfery, a także akcje specjalne dla konsumentów.

„W naszej ocenie działania prowadzone w ramach kampanii w pełni zrealizowały zakładane cele. Wspólnie z Pascalem i Karolem udało nam się zachęcić Polaków do eksperymentów w kuchni oraz poszerzania wiedzy nt. gotowania. Wraz z bohaterami naszej kampanii wprowadziliśmy nową jakość potraw na stoły naszych konsumentów, a gotowanie stało się wręcz narodowym hobby Polaków”  – dodaje Anna Biskup, PR Manager Lidl Polska.

Kampania „Pascal kontra Okrasa” została wyróżniona najbardziej prestiżową nagrodą – Złote Effie 2013 za najbardziej efektywną komunikację marketingową. Ponadto otrzymała również nagrodę magazynu Brief – projekt komunikacji marketingowej 2013. Dzięki prowadzonym działaniom marka Lidl dotarła i zaangażowała w szczytowym punkcie ponad 900 tys. miłośników gotowania (RU - Megapanel PBI/

Gemius za marzec 2015 roku), rozdała swoim klientom 1,2 mln książek z przepisami Pascala i Okrasy, przygotowała ponad 120 spotów telewizyjnych z udziałem kucharzy, a na kuchnialidla.pl w sumie zebrała ponad 1000 przepisów kulinarnych, w tym po 90 przepisów autorstwa każdego z mistrzów.

 „Jestem dumny, że mogłem być częścią tak spektakularnego przedsięwzięcia. Kulinarne pojedynki

z Karolem były dla mnie dużym, ale niezwykle przyjemnym wyzwaniem, które dało mi wiele satysfakcji zawodowej. Rywalizacja była bardzo wyrównana i wymagała od nas dużego zaangażowania i pomysłowości, ale co najważniejsze – przebiegała w atmosferze przyjacielskiego dopingu i motywacji” – komentuje jeden z bohaterów kampanii, Pascal Brodnicki.

„Ostatnie trzy lata były dla mnie niezwykle cennym i satysfakcjonującym doświadczeniem. Dziękuję firmie Lidl za to, że zaprosiła mnie do tego projektu, a także Pascalowi, który był dla mnie godnym przeciwnikiem w bitwach kulinarnych. Rywalizacja między nami przebiegała

we wspaniałej, a przede wszystkim w przyjacielskiej atmosferze. Przy każdym przepisie dawaliśmy z siebie wszystko i udowadnialiśmy przed całą Polską, a także przed sobą nawzajem, co potrafimy i na co nas stać” – podsumowuje znany kucharz Karol Okrasa.

Mimo zakończenia samej kampanii „Pascal kontra Okrasa”, strona kuchnialidla.pl bogata w liczne przepisy i pomysły kulinarne, będzie w pełni aktywna, a przepisy stale dostępne dla konsumentów.

Więcej informacji na www.kuchnialidla.pl

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij