TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Mikołaj Tocki dyrektorem ds. multimediów w Gremi Business Communication

Mikołaj Tocki, dotychczasowy kierownik Działu TV.RP.PL w Gremi Business Communication, objął nowo utworzone stanowisko Dyrektora ds. Multimediów.
O autorze
1 min czytania 2015-08-20

– Mikołaj Tocki dotąd odpowiadał za produkcję i publikację materiałów wideo w serwisach internetowych i wydaniach elektronicznych naszych tytułów – mówi Marcin Kowalczyk, szef Pionu Cyfrowego Gremi Business Communication – Jako Dyrektor ds. Multimediów będzie odpowiadał także za budowę i rozwój kanałów sprzedaży dla części naszego biznesu związanej z treściami multimedialnymi oraz tworzenie oferty „Rzeczpospolita TV“.

Nowy Dyrektor będzie zarządzał obszarem produkcji, portfela produktowego oraz, dedykowanym multimediom, działem sprzedaży.

– Multimedia dają olbrzymie możliwości promocji i reklamy. Usługi i produkty multimedialne są bardziej skuteczne w realizacji celów komercyjnych niż tradycyjne media – mówi Mikołaj Tocki – W zakresie realizacji produkcji wideo nie mamy w zasadzie żadnych ograniczeń technicznych. Jeśli do tego dołożymy bogate portfolio tytułów, które jako Gremi Busineess Communication mamy do dyspozycji, czyli prestiżowe dzienniki „Rzeczpospolita”, „Gazeta Giełdy i Inwestorów Parkiet”, oraz nowoczesne magazyny „Bloomberg Bussinesweek Polska” i „Sukces”, a także zaplecze merytoryczne, w postaci naszych dziennikarzy – łatwo dostrzec jaki potencjał drzemie w rozwijanych przez nas usługach. Multimedialne projekty specjalne pozwolą nam zwiększyć przychody oraz poszerzyć grono odbiorców naszych treści – podsumowuje Tocki.

Mikołaj Tocki rozpoczynał swoją karierę w mediach jako dziennikarz prasowy w tygodniu „Kontakty”. Następnie pracował w radiu „Kolor” relacjonując wydarzenia z Sejmu RP. W latach 2007 – 2010 był związany z Wydawnictwem Agora, gdzie pracował jako reporter wideo w portalu Gazeta.pl. W kolejnych latach pracował w wydawnictwie „Przekrój”. W Gremi Business Communication od 2012 roku kierował działem wideo. Ukończył dziennikarstwo i komunikację społeczną na Uniwersytecie Warszawskim.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj