TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Empik z nową kampanią reklamową promującą produkty szkolne

19 sierpnia ruszyła nowa kampania reklamowa Empiku, promująca szeroką ofertę produktów szkolnych. Za kreację odpowiada agencja reklamowa Brain, a za zakup mediów LOWE Media.
O autorze
1 min czytania 2015-08-21

Motywem przewodnim kampanii jest domino ułożone z produktów szkolnych – plecaków, piórników, zeszytów, czy artykułów do rysowania i malowania. Poruszające się kolejno przedmioty nawiązują do hasła przewodniego kampanii TV „A co ruszy do szkoły Twoje dziecko?”.

„W spocie wykorzystaliśmy blisko 120 produktów, które stworzyły domino o długości ok. 40 m!” – mówi Magdalena Mularuk, Dyrektor Marketingu i PR. „Empik oprócz najszerszej w Polsce oferty książkowej, muzycznej czy filmowej, od wielu lat jest także miejscem z niezwykle bogatą ofertą produktów papierniczych i kreatywnych. Kampania wspiera pozycjonowanie Empik jako marki, która inspiruje do twórczego spędzania czasu.” – dodaje. 

Kampania telewizyjna, która potrwa do 4.09, będzie emitowana w kanałach ogólnopolskich i tematycznych. Kampania obejmuje też prasę (m.in. Newsweek, Wprost i Gazeta Wyborcza), kino, Internet (m.in. YouTube i Facebook) oraz sklepy Empik (materiały BTL). Kampanii towarzyszy również konkurs geolokalizacyjny na Instagramie, którego uczestnicy mają za zadanie odnaleźć karty prezentowe na zakup artykułów szkolnych ukryte w sklepach Empik. 

Spoty są dostępne na kanale YouTube Empiku:

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj


Słuchaj podcastu NowyMarketing