Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Red8 Advertising przygotowała kampanię launchową i opakowanie Optimy DHA

Red8 Advertising przygotowała kampanię wprowadzającą na rynek nowy produkt w portfolio ZT Kruszwica/Bunge Polska - margarynę funkcjonalną Optima DHA. Agencja stworzyła także projekt opakowania dla Optimy DHA.
O autorze
1 min czytania 2015-08-24

Celem kampanii jest budowanie na rynku świadomości i wizerunku nowego produktu, jak również dalsze wzmacnianie wizerunku marki Optima wśród osób dbających o zdrowie.

Marka Optima poszerza swoje portfolio o margarynę z kwasem DHA, który wspiera pracę mózgu i wzroku. Wprowadzeniu na rynek Optimy DHA towarzyszy kampania launchowa, przygotowana przez agencję Red8 Advertising. Wykorzystana w niej została platforma kreatywna znana z wiosennej wizerunkowej kampanii Optimy Cardio, w której w roli głównej wystąpił Bartek Świderski, szukający najlepszego sposobu na obniżenie poziomu złego cholesterolu. Twarzą obecnej kampanii, wprowadzającej na rynek Optimę DHA, jest Sonia Bohosiewicz. Popularna aktorka wciela się w rolę matki, pragnącej lepiej zadbać o wzrok i intelekt swoich bliskich.

– Spot ma charakter szczerego, ale nie pozbawionego humoru testimonialu. Dzięki dynamicznej i nowoczesnej realizacji zdecydowanie wybija się na tle kategorii, zachowując jednocześnie swój ekspercki charakter – mówi Viola Stanisławska, Client Service Director w agencji Red8 Advertising.

Agencja Red8 Advertising była odpowiedzialna m.in. za kreację spotu TV i key Visual, ale również za całościowe prace nad projektem opakowania nowego produktu.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania Optimy DHA prowadzona będzie w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Planowaniem i zakupem mediów na jej potrzeby zajął się dom mediowy Starcom.

Red8 Advertising uczestniczyła we wprowadzeniu Optima Cardio na rynek w 2012 r. i od tej pory nieprzerwanie współpracuje z ZT Kruszwica/Bunge Polska przy działaniach reklamowych dla tej marki. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Rozpoczęcie kampanii: 20.08.2015
Typ medium: TV (stacje ogólnopolskie)
Dom mediowy: Starcom
Agencja Reklamowa: Red8 Advertising
Przedstawiciel Agencji: Viola Stanisławska
Dyr. kreatywny: Jurek Przeździecki
Copywriter: Michał Dziewulski
Dom produkcyjny: Garaż Miejsce Filmowe
Post-Produkcja: Luna Park
Reżyseria: Maciej Szwabe
Zdjęcia: Marek Sanak

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się