Cersanit i Opoczno startują w social media z agencją Abanana Adventising

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Cersanit i Opoczno startują w social media z agencją Abanana Adventising

Grupa Kapitałowa ROVESE S.A., właściciel marek Cersanit i Opoczno angażuje agencję interaktywną Abanana od początku sierpnia. Współpraca na czas nieokreślony obejmuje zapoczątkowanie i rozwój komunikacji na Facebooku, pozyskiwanie fanów oraz moderację dyskusji i raportowanie.

– Dla ROVESE głównym motywem działań jest możliwość bezpośredniej interakcji z konsumentem, usłyszenie jego opinii na temat marek i produktów – mówi Cezary Urynowicz, Marketing Project Manager w Grupie ROVESE. – Agencja została wybrana z uwagi na zaproponowane ciekawe rozwiązania oraz doświadczenie w budowaniu komunikacji w social media.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Koncepcja komunikacji z klientem obejmuje stworzenie od podstaw przez agencję Abanana dwóch fanpage'y: Cersanit Polska oraz Opoczno Style. Regularnie dodawane posty promują produkty oraz pozycjonują je w określonym stylu życia, odpowiednim dla każdej z marek.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij