Cersanit i Opoczno startują w social media z agencją Abanana Adventising

Grupa Kapitałowa ROVESE S.A., właściciel marek Cersanit i Opoczno angażuje agencję interaktywną Abanana od początku sierpnia. Współpraca na czas nieokreślony obejmuje zapoczątkowanie i rozwój komunikacji na Facebooku, pozyskiwanie fanów oraz moderację dyskusji i raportowanie.
O autorze
0 min czytania 2015-08-25

– Dla ROVESE głównym motywem działań jest możliwość bezpośredniej interakcji z konsumentem, usłyszenie jego opinii na temat marek i produktów – mówi Cezary Urynowicz, Marketing Project Manager w Grupie ROVESE. – Agencja została wybrana z uwagi na zaproponowane ciekawe rozwiązania oraz doświadczenie w budowaniu komunikacji w social media.

Koncepcja komunikacji z klientem obejmuje stworzenie od podstaw przez agencję Abanana dwóch fanpage’y: Cersanit Polska oraz Opoczno Style. Regularnie dodawane posty promują produkty oraz pozycjonują je w określonym stylu życia, odpowiednim dla każdej z marek.