IKEA doczekała się recenzji swojego katalogu!

IKEA doczekała się recenzji swojego katalogu!
Znany krytyk literacki Hellmuth Karasek postanowił zrecenzować katalog IKEA.
O autorze
0 min czytania 2015-08-26

Stwierdził, że to absolutny skandal, że książka wydawana w 220 milionach egzemplarzy nie doczekała się jeszcze swojej recenzji.  Zdecydował więc sam wypowiedzieć się na jej temat. Odwołuje się przy tym do Freuda i Goethego. Stwierdza, że pierwszoplanową rolę grają w katalogu meble i na dalszy plan odsuwają inne postacie. Jak na gust krytyka, katalog ma trochę zbyt idylliczny charakter. Zobaczcie sami:

Agencja, która odpowiada za kreację to Wirz Werbung, firma produkcyjna – Big Fish. To nie pierwszy pomysł IKEI na niestandardową reklamę. Wystarczy przypomnieć choćby  filmik:

   

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Marta Ławrynkowicz
redaktor/dziennikarz Nowego Marketingu

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się