Kompan.pl laureatem w konkursie Google

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Kompan.pl laureatem w konkursie Google

Firma kompan.pl została nagrodzona przez Google w konkursie Ready to Rock - Rock The World. W konkursie wyróżniono firmy, które w drugim kwartale 2015 roku osiągnęły największą dynamikę wzrostu.

Kompan.pl to certyfikowany Partner Google. Program zrzesza agencje, które efektywnie wykorzystują wiedzę ekspercką w zakresie realizacji kampanii. Ponadto partnerstwo w programie daje możliwość uczestnictwa w wielu konkursach, a ostatnim jest Ready To Rock - Rock The World.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Nagrodą w konkursie jest m.in. wyjazd na szczyt marketingowy Google w Mountain View.

- Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyróżnienia, bo to przede wszystkim dowód na to, że efektywnie spełniamy wymagania dotyczące wiedzy eksperckiej i jakości prowadzonych przez nas usług w marketingu wyszukiwarkowym. Tym bardziej nam miło, że wyróżnienie przypada na naszą przeszło 10-letnią współpracę z Google - mówi Mateusz Ostachowski, dyrektor sprzedaży w firmie kompan.pl.

- Uczestnictwo w szczycie marketingowym Google to nie tylko możliwość przyjrzenia się jak pracują światowi eksperci w dziedzinie marketingu internetowego, ale też możliwość pozyskania eksperckiej wiedzy, dzięki której będziemy mogli jeszcze efektywniej realizować cele i założenia naszych klientów - dodaje Ostachowski.

Kompan.pl to jedna z najszybciej rozwijających się firm specjalizujących się w marketingu wyszukiwarkowym. Jedną z głównych usług, które oferuje są kampanie AdWords i pozycjonowanie - już od blisko 11 lat dba o pozycje swoich klientów. Firma doradcza Deloitte trzykrotnie sklasyfikowała firmę kompan.pl na trzecim miejscu wśród najdynamiczniej rozwijających się firm w Europie Centralnej.

Po konkursie Ready To Rock - Rock The World kompan.pl zapowiada udział w kolejnym: Ready To Rock - Live and Loud, w ramach którego Google będzie wyróżniał firmy m.in. za zwiększanie swoich kompetencji poprzez realizację nowych projektów z zakresu AdWords dla nowych klientów.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij