TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Kompan.pl laureatem w konkursie Google

Firma kompan.pl została nagrodzona przez Google w konkursie Ready to Rock - Rock The World. W konkursie wyróżniono firmy, które w drugim kwartale 2015 roku osiągnęły największą dynamikę wzrostu.
O autorze
1 min czytania 2015-08-27

Kompan.pl to certyfikowany Partner Google. Program zrzesza agencje, które efektywnie wykorzystują wiedzę ekspercką w zakresie realizacji kampanii. Ponadto partnerstwo w programie daje możliwość uczestnictwa w wielu konkursach, a ostatnim jest Ready To Rock – Rock The World.

Nagrodą w konkursie jest m.in. wyjazd na szczyt marketingowy Google w Mountain View.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyróżnienia, bo to przede wszystkim dowód na to, że efektywnie spełniamy wymagania dotyczące wiedzy eksperckiej i jakości prowadzonych przez nas usług w marketingu wyszukiwarkowym. Tym bardziej nam miło, że wyróżnienie przypada na naszą przeszło 10-letnią współpracę z Google – mówi Mateusz Ostachowski, dyrektor sprzedaży w firmie kompan.pl.

Uczestnictwo w szczycie marketingowym Google to nie tylko możliwość przyjrzenia się jak pracują światowi eksperci w dziedzinie marketingu internetowego, ale też możliwość pozyskania eksperckiej wiedzy, dzięki której będziemy mogli jeszcze efektywniej realizować cele i założenia naszych klientów – dodaje Ostachowski.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kompan.pl to jedna z najszybciej rozwijających się firm specjalizujących się w marketingu wyszukiwarkowym. Jedną z głównych usług, które oferuje są kampanie AdWords i pozycjonowanie – już od blisko 11 lat dba o pozycje swoich klientów. Firma doradcza Deloitte trzykrotnie sklasyfikowała firmę kompan.pl na trzecim miejscu wśród najdynamiczniej rozwijających się firm w Europie Centralnej.

Po konkursie Ready To Rock – Rock The World kompan.pl zapowiada udział w kolejnym: Ready To Rock – Live and Loud, w ramach którego Google będzie wyróżniał firmy m.in. za zwiększanie swoich kompetencji poprzez realizację nowych projektów z zakresu AdWords dla nowych klientów.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się