Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Kampania przed „Star Wars” w 55 kinach z oferty Multikino Media dostępna już dziś

Jedna z najważniejszych premier 2015 roku, czyli „Star Wars” w kinach od 18 grudnia. A już w sierpniu broker reklamy kinowej rozpoczął sprzedaż kampanii przed filmem w 55 kinach ze swojej oferty w 44 miastach na terenie całej Polski.
O autorze
1 min czytania 2015-08-27

Gwiezdne wojny, część VII: Przebudzenie mocy (ang. Star Wars Episode VII: The Force Awakens; również Gwiezdne wojny: Przebudzenie Mocy). Jest to siódma odsłona serii Gwiezdne wojny. Akcja filmu rozgrywa się około 30 lat po wydarzeniach z Powrotu Jedi i koncentruje się na losach trójki nowych bohaterów. W obsadzie filmu znaleźli się m.in.: Harrison Ford, Carrie Fisher, Mark Hamill, Anthony Daniels oraz Daisy Ridley. Film na ekrany polskich kin trafi 18 grudnia.

Klienci Multikino Media mają do wyboru trzy rodzaje kampanii: regularną, pakietową oraz  follow the movie; w jednym z trzech bloków reklamowych: blok tradycyjny, specjalny oraz premium. Będzie możliwość rozszerzenia kampanii poprzez pokazy zamknięte, sampling produktu, stałą obecność na wybranym nośniku w okresie trwania kampanii.

Jednocześnie z rozpoczęciem sprzedaży kampanii reklamowych Multikino Media uruchamia sprzedaż korporacyjną: pokazy zamknięte dla klientów połączone z prezentacją firmy; kody i kupony podarunkowe wykorzystywane w akcjach prosprzedażowych oraz do celów wewnętrznych firmy.

Więcej informacji na stronie.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj