Opcom dla Szlachetnej Paczki

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Opcom dla Szlachetnej Paczki

Agencja reklamowa Opcom wygrała przetarg na opracowanie strategii i realizację działań kampanii e-marketingowej dla Szlachetnej Paczki.

Agencja zajmie się też kreacją dedykowanego landing page`a, powstałego z okazji 15 – lecia działania projektu Szlachetna Paczka. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

SZLACHETNA PACZKA jest projektem pomocy bezpośredniej, w którym darczyńcy przygotowują paczki dla rodzin w potrzebie. SZLACHETNA PACZKA ma charakter ogólnopolski. Tylko w 2014 roku Paczka połączyła niemal 1 000 000 Polaków, a wartość społeczna projektu przekroczyła 340 mln złotych!

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij