Kibic z kosą spalinową na stadionie Legii, czyli ambient w kampanii OBI od 180

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Kibic z kosą spalinową na stadionie Legii, czyli ambient w kampanii OBI od 180

W niedzielę przed szóstą kolejką rozgrywek Ekstraklasy, Korona Kielce – Legia Warszawa, miało miejsce nietypowe zdarzenie. Kilka minut przed rozpoczęciem meczu na murawie pojawił się człowiek z ręczną kosą do trawy i usiłował za jej pomocą “poprawić” stan piłkarskiej murawy.

Performance był elementem nowej kampanii budowlanych supermarketów OBI pod hasłem „Skusisz się, nawet jeśli nie masz ogrodu“.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Akcja ambientowa jest dopełnieniem telewizyjnej kampanii, emitowanej od 17.08 w największych stacjach, której ideą jest pokazanie, że asortyment dostępny podczas wyprzedaży ogrodowej może być przydatny także tym, którzy nie mają ogrodu. Leżaki, parasole czy grille w promocyjnej cenie zachęcają do wykorzystania ich także w miejskich parkach, na balkonach, tarasach i wszędzie tam, gdzie tylko zechcemy.

Bohaterami spotów OBI są: mężczyzna pochłonięty koszeniem trawy w parku oraz para opalająca się na dachu przystanku, która nie zważa na miejski zgiełk. Postacie w zabawny sposób pokazują użyteczność i różnorodność zastosowań ogrodowych sprzętów. Kampania ma za zadanie poinformować o Wielkiej Wyprzedaży, która rozpoczęła się 20 sierpnia w sieci marketów OBI oraz popularyzować odpoczynek na świeżym powietrzu. Zdjęcia realizowane były między innymi w Arkadach Kubickiego i w Wilanowie. Za produkcję spotów odpowiada Dom Produkcyjny OTO Film. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy LOWE Media.

Wtargnięcie mężczyzny z kosiarką na stadion przed meczem Korony Kielce z Legią to dodatkowa akcja ambientowa, która wspiera kampanię telewizyjną w internecie. Akcja wzbudziła ogromne zainteresowanie zarówno na portalach video, jak i w największych mediach społecznościowych Twitterze i Facebooku. Relacje z incydentu przed meczem lawinowo pojawiały się i zyskiwały sporą oglądalność. Autorem koncepcji, strategii i kreacji kampanii „Nawet jeśli nie masz ogrodu“ jest agencja 180heartbeats + Jung v Matt.

Relacja z ambientowej akcji w materiale video:

W kampanii “Nawet jeśli nie masz ogrodu” mogliśmy pokazać nasze kreatywne kompetencje i niestandardowe podejście w tworzeniu ekscytacji marką. Ambientowa akcja wsparła kampanię ATL i przyciągnęła zainteresowanie w internecie  - powiedział Marcin Gaworski, partner i dyrektor zarządzający 180heartbeats + Jung v. Matt.

Spoty reklamowe OBI „Nawet jeśli nie masz ogrodu”:

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij