EGO to kolejny po iAM tytuł wydanym przez Yellow Hat. Pierwszy magazyn dla kobiet – iAM – miał premierę we wrześniu. Na iTunes właśnie został udostępniony trzeci numer magazynu.
– Jesteśmy zgranym zespołem osób, który chce wziąć aktywny udział w cyfrowej rewolucji mediów. W trzy miesiące upewniliśmy się, że naprawdę działa nasz innowacyjny model biznesowy – sprawdzony w naszym pierwszym magazynie iAM przeznaczonym wyłącznie na tablety – a opierający się na dystrybucji wartościowych treści bezpłatnie dla konsumenta. Wprowadzamy więc kolejny, tym razem męski tytuł, oraz planujemy kolejny na pierwszy kwartał 2013 roku – komentuje Sławomir Szymański, wydawca magazynu i Prezes Zarządu z Yellow Hat. W pierwszym kwartale 2013 roku spółka zamierza wprowadzić na rynek kolejny, trzeci już tytuł dedykowany na tablety.
Zobacz również
Redaktorem naczelnym magazynu „EGO“ jest Piotr Dunaj, dziennikarz z wieloletnim doświadczeniem. Ostatnio pełnił funkcję redaktora prowadzącego i szefa działu „Lifestyle“ w polskiej edycji magazynu „Top Gear“. Wcześniej przez wiele lat był związany z Wydawnictwem Bauer i działem pism telewizyjnych.
EGO – magazyn lifestylowy dla mężczyzn – dostarcza rozrywki na najwyższym poziomie. Zaskakuje interaktywnością, wykorzystując wszystkie dotychczasowe media. W premierowym numerze Mateusz Damięcki opowiada o ciężkim życiu gwiazdy i jego największym wyzwaniu, czyli wyprawie żukiem dookoła świata. Natalia Lesz podaje swój przepis na idealnego faceta. Fani motoryzacji obejrzą 10 najdroższych aut świata, poznają nowości i wybiorą się w podróż do Bonneville, czyli w miejsce, gdzie prędkość nie ma granic. A dla czytelników, którzy wolą oglądać niż czytać – magazyn przygotował obszerny blok o gadżetach hi-tech, ekskluzywnych zegarkach, modzie i pielęgnacji.
– Oferujemy różnorodne, prawdziwie męskie treści i uzupełniamy je o dodatki niedostępne w tradycyjnej prasie, jak chociażby obszerne galerie zdjęć, wideo, fragmenty nagrań. Uważamy, że tablety w krótkim czasie staną się uniwersalnymi narzędziami do codziennej komunikacji. Będą wszechobecne w każdym gospodarstwie domowym. Dzięki dużemu, dotykowemu ekranowi, dostępu do setek tysięcy aplikacji, publikacji i swej interaktywności otwierają zupełnie nowe, niemożliwe do tej pory możliwości interakcji z czytelnikiem – podkreśla Piotr Dunaj, Redaktor Naczelny magazynu EGO.
Światowy Dzień Książki 2025. Marketerzy polecają swoje ulubione lektury
Magazyn EGO, podobnie jak kobiecy iAM, zaskakuje przede wszystkim wielowarstwowym sposobem prezentacji treści, jej interaktywnością, multimedialnością i płynnym układem treści dostosowującej się do orientacji ekranu.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Strona internetowa magazynu EGO: www.egomagazine.pl/