Domy? Biura? Posiadłości? Rusza kampania OLX Nieruchomości!

OLX.pl – największy w Polsce serwis ogłoszeniowy rusza z nową kampanią „OLX Nieruchomości”. Przez cały wrzesień w telewizji i Internecie obejrzeć będzie można spot z bohaterami zachwalającymi zakup, sprzedaż, wynajem i wymianę różnych typów nieruchomości.
O autorze
1 min czytania 2015-09-04

„Nasz nowy spot mógłby spokojnie nosić tytuł „W 30 sekund dookoła kategorii Nieruchomości”. Bowiem dokładnie w tak krótkim czasie w atrakcyjnej — jak nam się wydaje – formie opowiadamy praktycznie o każdym rodzaju nieruchomości, jaki dostępny jest na OLX.pl” – opowiada o spocie Marcin Sienkowski, Brand Manager OLX.pl.

„Z okazji tej kampanii przygotowaliśmy specjalny mix utworu muzycznego, którym OLX.pl posługuje się w swoich kampaniach” – opowiada o realizacji projektu Tomasz Łapa, Creative Director w 23HEROES. „W rytm muzyki napisany został tekst reklamy, który przyjął formę 8-zgłoskowca. Ta OLX-owa poezja wypowiadana jest na ekranie aż przez kilkanaście głosów” – dodaje.

Warstwę muzyczną i tekstową uzupełnia bogaty i zróżnicowany obraz, dzięki czemu najnowsza kampania OLX.pl ma szansę nie tylko mocno wybić się w bloku reklamowym, ale także dać się polubić odbiorcom, co konsekwentnie udawało się dotychczas przy wszystkich ostatnich kampaniach marki.Spot reklamowy OLX Nieruchomości zainspirowany został reklamą ukraińskiego OLX, za przygotowanie którego odpowiedzialna była agencja FEDORIV. Za przygotowaniem polskiej wersji kryje się poznańska agencja kreatywna – 23HEROES. Produkcją spotu zajął się dom produkcyjny F25 z Warszawy.

Serwis OLX to nie tylko lokalne ogłoszenia z rzeczami używanymi. Kategoria „Nieruchomości” na OLX.pl to najczęściej odwiedzane miejsce w polskiej sieci z ogłoszeniami sprzedaży i wynajmu mieszkań. 2,4 miliona realnych użytkowników w czerwcu 2015 wg Megapanel daje mu pierwsze miejsce w tej kategorii. Dlatego właśnie w czasie największego sezonowego ruchu na rynku nieruchomości startuje kampania w telewizji i w internecie. Spot można obejrzeć na firmowym kanale YouTube: 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj